Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Η Sexy Βικτώρια Καρύδα στο Maxim !!!

Δεν είναι η πρώτη φορά που κορίτσι του Maxim μού δηλώνει «Είμαι αχόρταγη στο σεξ» κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης. Μόνο που στην περίπτωση του 26άχρονου Top Model International 2004 κάτι μου λέει ότι το εννοεί.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More + Photos


Η Βικτώρια Καρύδα γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Μαριούπολη της Ουκρανίας. Ο πατέρας της ήταν Έλληνας δερματολόγος κι η μητέρα επιθεωρήτρια υγείας. Τους πρώτους οχτώ μήνες στην Ελλάδα δούλευε σερβιτόρα σε καφετέρια.

Μετά κατέβηκε Αθήνα, δήλωσε συμμετοχή στο διαγωνισμό για τη Σταρ Ελλάς και βγήκε διαδοχικά Μις Τουρισμός 2003, B΄ Παγκόσμιος Τουρισμός 2003 και Top Model Ιnternational στο Κίεβο.

Πλέον δουλεύει ως μοντέλο σε Ελλάδα, Ιταλία, Ελβετία, Ισραήλ και Γερμανία, όπου βρίσκεται και η τελευταία της σχέση.

Αυτή τη στιγμή μένει στην Άνω Γλυφάδα μαζί με μια φίλη της, Ρωσίδα μοντέλο, συχνάζει στο Villa Mercedes και στο Lis και δηλώνει κολλητή με τη Γιάννα Πολιάκου.

Το πιο παράξενο μέρος όπου έχει κάνει σεξ ήταν «στην πισίνα ενός ξενοδοχείου στην Αλεξανδρούπολη, μέρα μεσημέρι. Υπήρχε κόσμος, αλλά εγώ κι ο φίλος μου εξαφανιστήκαμε σε μια γωνία. Εντάξει, μπορεί και να μας βλέπανε, δεν το ξέρω σίγουρα».

Σε τι έχεις ταλέντο στο σεξ;

Μου έχει πει σύντροφός μου πως τον ενοχλεί το ότι μου αρέσει πολύ το σεξ. Τον κουράζω τον άνθρωπο…

Δεν με πείθεις ότι σε νοιάζει πραγματικά το σεξ, ότι είσαι, δηλαδή, διαφορετική από τα υπόλοιπα ανερχόμενα μοντέλα, που –στην πλειοψηφία τους- το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι τα λεφτά και η δουλειά τους.

Κι όμως, με νοιάζει. Αν ο σύντροφός μου δεν είναι καλός σε αυτό, υπάρχει πρόβλημα. Όπως μια φορά που πήγα με ένα πάρα πολύ ωραίο παιδί, που στο κρεβάτι ήταν χάλια: σαν ξαπλωμένο δέντρο!

Η συνέχεια στο Maxim που κυκλοφορεί !!!



Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

blogger templates 3 columns | Make Money Online