Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

Ενα ζεϊμπέκικο για τον... Αλέξη !!!



Ενα ζεϊμπέκικο για τον μικρό Αλέξη! Φορτισμένος συναισθηματικά από το τραγικό συμβάν με τον 15χρονο, ο Ηλίας Παλιουδάκης έγραψε τραγούδι αφιερωμένο στη μνήμη του.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


«Ηταν ένας άγγελος που έφυγε για τον ουρανό πριν προλάβει να ζήσει! Όταν άκουσα τι συνέβη, πάγωσε το αίμα μου. Όταν πληροφορήθηκα το θλιβερό γεγονός, ότι ένα παιδάκι έφυγε άδικα, ένιωσα συντετριμμένος. Παράλληλα, γεννήθηκε στην ψυχή μου η ανάγκη να γράψω τραγούδι στη μνήμη αυτού του παιδιού» λέει στην «Espresso» ο γνωστός τραγουδιστής.

Ο Ηλίας πριν από λίγους μήνες έχασε τον αγαπημένο του πατέρα. «Ήμουν ήδη φορτισμένος συναισθηματικά και το τραγικό περιστατικό με αυτό το αθώο παιδάκι με έκανε να εκφραστώ κατ’ αυτόν τον τρόπο!» Το τραγούδι μιλάει για την αθωότητα ενός παιδιού που βγήκε στο δρόμο και με τον αυθορμητισμό της νιότης του δεν πρόσεξε τους κινδύνους που παραφυλάνε παντού και συνάντησε το θάνατο.

«Λυπάμαι που κάποιοι έφτασαν τον κόσμο σε σημείο εξέγερσης. Είναι μια καταστροφή χωρίς τέλος!» τονίζει ο Ηλίας, μιλώντας για τα επεισόδια των τελευταίων ημερών, ενώ συμπληρώνει για τον αστυνομικό που τράβηξε όπλο: «Απ’ όσο ξέρω, δεν έχει ζητήσει συγχώρεση από την οικογένεια του θύματος. Ντροπή!»

Το τραγούδι που αφιερώνει στον Αλέξη έχει τίτλο «Σάββατο» και θα κυκλοφορήσει σε CD single. «Τα έσοδα θα διατεθούν σε ίδρυμα που θα επιλέξει η οικογένεια του Αλέξη Γρηγορόπουλου. Έχω συμφωνήσει με τους συνεργάτες μου να κάνουμε και συναυλία για τον ίδιο σκοπό».

Πηγή: Espresso

blogger templates 3 columns | Make Money Online