Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Έλενα Παπαρίζου Δοκιμάζει την τύχη της στο εξωτερικό!!!


Συνέντευξη στο περιοδικό μόδας L' Officiel έδωσε η Έλενα Παπαρίζου. Μεταξύ άλλων, η 27χρονη τραγουδίστρια μίλησε για το πρόβλημα των μεταναστών στη χώρα μας, την οικογένειά της και τον εδώ και δέκα χρόνια αγαπημένο της, Τόνυ Μαυρίδη. Επίσης, αναφέρθηκε στις δυσάρεστες φήμες που αναστάτωσαν το οικογενειακό και φιλικό της περιβάλλον τη χρονιά που μας πέρασε και ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι έχουν ήδη ξεκινήσει οι διαδικασίες για ένα δυναμικό άνοιγμα στις αγορές του εξωτερικού.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More




"Βλέπω τα κοριτσάκια που επηρεάζονται πολύ από τα μοντέλα, από τους celebrities, απ' όσα βλέπουν στα περιοδικά και την τηλεόραση" λέει στη διευθύντρια του περιοδικού, Εύη Καρατζά. "Και έρχονται τελικά αντιμέτωπα με έναν τόσο σημαντικό θέμα όπως η νευρική ανορεξία. Τα νέα κορίτσια ξεχνάνε ένα πράγμα: για ένα μοντέλο το σώμα του είναι η δουλειά του, πρέπει να είναι αδύνατο για να δείχνουν πιο εντυπωσιακά τα ρούχα των σχεδιαστών. Εγώ δεν είμαι μοντέλο. Είμαι απλή γυναίκα, όπως απλές γυναίκες είμαστε όλες, και όλες θέλουμε να δείχνουμε ωραίες. Έχω ακούσει από δημοσιογράφους ότι δεν είμαι πάρα πολύ γυμνασμένη. Δεν θέλω να είμαι κόκαλο, δεν θέλω να είμαι «φέτες», θέλω να είμαι υγιής όμως. Θα βγω δύο φορές την εβδομάδα για περπάτημα σε γρήγορο ρυθμό. Δεν χρειάζεται να σηκώνω βάρη, να κάνω κοιλιακούς ή να υπερβάλλω. Πάνω απ' όλα στη ζωή μας είναι η υγεία: να τρώμε σωστά, να τρώμε υγιεινά και να κινούμαστε. Βέβαια, υπάρχουν άνθρωποι που αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα με την παχυσαρκία και δεν αρκεί, ειδικά όταν τα κιλά είναι πάρα πολλά, μια απλή διατροφή για να τους βοηθήσει. Υπάρχουν και ιατρικές επεμβάσεις, που όπως γνωρίζω, για παράδειγμα, στη Σουηδία προσφέρονται δωρεάν από το ίδιο το κράτος".

Η Έλενα δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις φήμες που αφορούσαν την υγεία της, αλλά και τη σχέση της με τον Τόνυ: " Αυτό είναι το τίμημα. Υπάρχουν, ωστόσο, και πρέπει να υπάρχουν όρια.

Είναι σαν να με καλέσεις να πιω καφέ στο σπίτι σου, στο σαλόνι σου και κάποια στιγμή να με βρεις στο υπνοδωμάτιο να ψάχνω τα συρτάρια. Αυτό είναι παραβίαση. Εγώ δέχομαι ο κόσμος να έρθει να κάτσει στο σαλόνι μου, αλλά να μπει και να ψάξει τα συρτάρια μου δεν το δέχομαι. Πρέπει βέβαια να πω ότι τα media μου έχουν φερθεί καλά. Μια δυο φορές που κάτι έχει γραφτεί, το προσπερνάω. Δεν είναι κάτι που έχει επαναληφθεί. Οι έξυπνοι άνθρωποι κάνουν πολλά λάθη, αλλά δεν κάνουν το ίδιο λάθος δύο φορές".


Τέλος, μιλάει για την πολυσυζητημένη διεθνή της καριέρα, που, κατά τη γνώμη πολλών, έπρεπε να έχει ξεκινήσει αμέσως μετά τη νίκη της στη Eurovision: " Θα σου πω ποιο είναι το τωρινό μου όνειρο, που κανονικά θα έπρεπε να είχα πάρει απόφαση να το πραγματοποιήσω. Θα ήθελα να βγω στο εξωτερικό. Ήδη ψάχνουμε τραγούδια για το ξένο άλμπουμ. Έχω κάνει μια πρώτη κουβέντα με ανθρώπους από το εξωτερικό και περιμένω να δω πού θα καταλήξουν όλα αυτά. Βλέπω, δηλαδή, τουλάχιστον τον εαυτό μου να κάνει την προσπάθεια".

Πηγή: Yupi.gr

blogger templates 3 columns | Make Money Online