Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Η sexy Ρόζα Αντζουλάτου στο Max !!!



Αν σου πούμε ότι την επόμενη μέρα της συνέντευξης έστειλε έξι μηνύματα, πήρε τρεις φορές τηλέφωνο κι έγραψε ένα mail στις τέσσερις το πρωί, θα την θεωρήσεις απλά τρελή. Αν σου πούμε ότι έχει τελειώσει τη Νομική Σχολή, εργάζεται στο εμπορικό τμήμα των Αττικών Εκδόσεων, ασχολείται ερασιτεχνικά με το photo-modeling και θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με την τηλεόραση, θα την πεις πολυάσχολη.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Αν δεις προσεκτικά τις επόμενες σελίδες, θα ξεχάσεις όλα τα υπόλοιπα και θα κάνεις join στο club των ανδρών που θα δέχονταν να μην πάρουν άδεια αυτό το καλοκαίρι για να περάσουν ένα βράδυ στο κρεβάτι της.

Εργάζεσαι ως διαφημίστρια. Φαντάζομαι ότι το παρουσιαστικό σου σε βοηθάει να πουλήσεις πολύ πιο εύκολα το προϊόν στον υποψήφιο πελάτη σου...

Το όμορφο παρουσιαστικό ευνοεί οποιοδήποτε επάγγελμα. Μια όμορφη γυναίκα νιώθει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αυτό το βγάζει και στη δουλειά της, ακόμα κι αν είναι τηλεφωνήτρια. Εγώ, πάλι, δεν έχω πολύ μεγάλη αυτοπεποίθηση.Δεν βρίσκω πάνω μου την κλασική γυναικεία ομορφιά, ωστόσο νιώθω ότι εκπέμπω μια σεξουαλικότητα.

Οφείλω να σου πω ότι είσαι όμορφη και σέξι ταυτόχρονα. Εσύ τι θεωρείς σεξουαλικό πάνω σου;

Το βλέμμα μου και το αυθόρμητο χαμόγελό μου. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν κάποια σέξι στοιχεία στο σώμα μου. Όμως η σεξουαλικότητα έχει να κάνει περισσότερο με το τι εκπέμπεις και εμπνέεις ως προσωπικότητα.

Σε χαλάει κάτι πάνω σου;

Ναι, το ύψος μου. Θα ήθελα να ήμουν πιο ψηλή για πολλούς και διάφορους λόγους.

Γιατί θα ήθελες να είσαι πιο ψηλή; Για να φτάνεις τους μπασκετμπολίστες;

Για να φτάνω τη βαλίτσα στο πάνω ράφι, αν κι ένας μπασκετμπολίστας δεν θα ήταν κακή ιδέα. Ιδιαίτερα αν μιλάμε για έναν τέως μπασκετμπολίστα, τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο ενδιαφέροντα.



Η Τζούλια, η νομική και το πολεμικό ρεπορτάζ

Πολλοί λένε ότι η Τζούλια Αλεξανδράτου είναι η πιο όμορφη Ελληνίδα. Τι παραπάνω θεωρείς ότι έχει από σένα;

Έχει μια μεγαλύτερη κλίση στο αριστερό της μάτι προς τα δεξιά. Κοινώς είναι αλλήθωρη. Μου φαίνεται πάντως μεγαλύτερη πρόκληση να σου απαντήσω τι δεν έχει παραπάνω από μένα. Για όσους ξέρουν να χειρίζονται την ελληνική γλώσσα, είναι κατανοητή η διαφορά μεταξύ των δύο.

Τι δεν έχει λοιπόν παραπάνω;

Ας αφήσουμε μετά από όλα τα παραπάνω τους αναγνώστες να το κρίνουν αυτό. Προκαλώ αρκετά με τις φωτογραφίες μου. Δεν θέλεις να επιστρατεύσω και τον προκλητικό μου λόγο.

Δεν σε βλέπω να τη συμπαθείς πολύ, αν και είστε και οι δύο από την Κεφαλλονιά.

Δεν τη γνωρίζω προσωπικά, οπότε δεν έχω κάτι απέναντί της. Απλά είμαστε πολύ διαφορετικές εμφανισιακά. Εκείνη είναι μια χαρακτηριστική ξανθιά κι εγώ μια χαρακτηριστική μελαχρινή.

Πες μου μερικά άλλα στοιχεία που σε χαρακτηρίζουν πέρα από αυτό.

Έχω πολύ έντονη φαντασία, είμαι πολύ δημιουργική, εργασιομανής, δραστήρια, τολμηρή, δοτική, γοητευτική, επικοινωνιακή, με έντονη αίσθηση του χιούμορ και, θεωρώ, αρκετά σεξουαλική.

Φαντάζομαι, σου αρέσει να προκαλείς και με το ντύσιμό σου.

Μου αρέσει να προκαλώ το θαυμασμό και όχι τη λίμπιντο ενός άντρα. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Αυτό όταν μιλάμε για τα ξένα βλέμματα. Σε έναν άντρα που μου αρέσει εννοείται ότι με ενδιαφέρει να προκαλώ και τη λίμπιντο.

Πρέπει να προκαλούσες τους άντρες και από τα φοιτητικά σου χρόνια στη Νομική.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν πατούσα ποτέ στη σχολή και περνούσα τα μαθήματα με θεμιτά και αθέμιτα μέσα. Σκονάκια, hands free και το λεγόμενο «σύστημα» που δεν μπορώ να σου πω τι είναι, αλλά έχει σώσει πολύ κόσμο.

Έχεις σκεφτεί καθόλου να πουλήσεις την ομορφιά σου στο γυαλί;

Είναι μέσα στις επόμενες φιλοδοξίες μου και έχω κάνει ήδη κάποια πράγματα στην τηλεόραση. Έκανα τη διαφήμιση του ΑΥΡΑ, των Goody’s και ένα αφιέρωμα στην εκπομπή «Σιγά μην κάτσω να σκάσω». Μου άρεσε πάρα πολύ σαν εμπειρία, και αν μου γινόταν μια καλή πρόταση, θα ήθελα σίγουρα να ασχοληθώ πιο σοβαρά.

Σε τι εκπομπή μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου;

Το ότι έχω ένα καλό παρουσιαστικό με καταδικάζει στο να νομίζει κάποιος ότι μπορώ μόνο να μετέχω στα πάνελ κάποιων εκπομπών «κοινωνικής κριτικής» και ίσως είναι ένα βήμα που θα χρειαστεί να κάνω για να φτάσω να είμαι κοντά σε άλλους δημοσιογράφους. Με ενδιαφέρει πιο πολύ το πολιτικό και το πολεμικό ρεπορτάζ. Εφηβικό μου όνειρο υπήρξε το να γίνω πολεμική ανταποκρίτρια.

Γιατί δεν συνδυάζεις τη νομική με την τηλεόραση;

Είμαι της άποψης ότι καλός δικηγόρος είναι αυτός που μπορεί να αθωώσει και να στηρίξει τον ένοχο. Τον αθώο ενδεχομένως μπορούν όλοι. Θα είχα δεοντολογικούς φραγμούς, αν έπρεπε να υπερασπιστώ έναν κατά συρροή δολοφόνο.

Κάνεις πάρα πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Έχεις χρόνο να βγεις, να γκομενίσεις, να διασκεδάσεις;

Δεν έχω ελεύθερο χρόνο, αλλά ακόμα κι όταν είμαι κομμάτια, αν βρω καλή παρέα, θα βγω. Πάω παντού όπου πάει η παρέα μου.

Sex & Roses

Περνάς καλύτερα όταν είσαι single ή όταν είσαι με κάποιον;

Δεν αντέχω να είμαι μόνη μου. Είμαι σαν μωρό, έχω ανάγκη από μια καλή συντροφιά.

Aν γινόσουν εισαγγελέας, ποια ποινή θα επέβαλλες σε έναν άντρα που θα αδιαφορούσε για σένα;

Η μεγαλύτερη ποινή που μπορώ να επιβάλω σε οποιονδήποτε άντρα είναι να τον περιφρονήσω.

Τι μπορεί να βρεις σέξι σε έναν άντρα;

Το μυαλό του, το χιούμορ του, την εργατικότητά του. Το σεξαπίλ δεν έχει να κάνει τόσο με την εξωτερική εμφάνιση κάποιου, αλλά με το ποιος είναι εσωτερικά. Δεν έχεις καταλάβει ακόμα ότι είμαι εγκεφαλικός άνθρωπος;

Ακόμα κι από μια εγκεφαλική κοπέλα περιμένω να μην είναι αδιάφορη για την οικονομική κατάσταση του συντρόφου της.

Η οικονομική κατάσταση βρίσκεται σε συνάρτηση με αυτά που σου είπα πριν. Αν ο άλλος είναι έξυπνος και εργατικός, οδεύει και προς μια καλή οικονομική κατάσταση. Δεν σου κρύβω μάλιστα ότι μου αρέσει πολύ να με φροντίζουν και αυτό να γίνεται τόσο συναισθηματικά, όσο και υλικά.

Το χειρότερο ελάττωμα σε έναν άντρα ποιο μπορεί να είναι;

Η φειδώ, τόσο υλική όσο και συναισθηματική. Ακόμα με ενοχλεί ο εγωισμός, η κρυψίνοια, η αχαριστία και η παρασκηνιακή συμπεριφορά.

Η φειδώ; Προτιμάς τους large άντρες;

Αυτούς που είναι πραγματικά large και δεν το παίζουν.

Για να είναι κάποιος σύντροφός σου τι χρειάζεται;

Πρέπει να έχουμε καλή χημεία στο κρεβάτι. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Δεύτερη ευκαιρία στο σεξ δεν δίνω. Αν δεν κολλάμε εκεί, τελείωσε.

Δεν έχω κοιμηθεί ποτέ με καμία κοπέλα που να τη λένε Ρόζα. Πώς είναι αυτή η εμπειρία για έναν άντρα;

Είναι σπάνια εμπειρία, από πλευράς ονόματος τουλάχιστον. Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα, θα σου απαντήσω με τη φράση της Σκάρλετ Γιόχανσον από το Match Point: «κανείς δεν ζήτησε ποτέ τα λεφτά του πίσω».

Το όνομά σου παραπέμπει σε μια ρομαντική κοπέλα. Είσαι ρομαντική ακόμα και στο κρεβάτι;

Είμαι τρελά ρομαντική στη ζωή μου, αλλά όχι τόσο στο κρεβάτι μου.

Το αν θα έχεις χημεία με έναν άντρα μπορείς να το διαισθανθείς πριν κοιμηθείς μαζί του;

Όχι, πρέπει να το ζήσω πρώτα. Αλλά αν υπάρχει χημεία, δένομαι απόλυτα.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ - ΚΩΝΣΤΑΝTIΝΟΣ ΛΙΑΚΟΣ (EFFEX+)

Απολαύστε περισσότερες φωτογραφίες της Ρόζας στο νέο τεύχος του Max που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online