Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

Η Κατερίνα Παπουτσάκη στο Down Town !!!


Η πρώτη συνέντευξη μετά το χωρισμό:
«Δεν έχω μετανιώσει για καμία σχέση μου»

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More

Στη χρονιά του Υδροχόου, όλοι οι Υδροχόοι (και η Κατερίνα Παπουτσάκη) θα έχουν άνοδο στα επαγγελματικά τους, θα έχουν μεγάλα οικονομικά οφέλη, θα ζήσουν μεγάλους έρωτες. Έτσι λένε οι αστρολόγοι. Όλα αυτά τα επιβεβαιώνει η Κατερίνα. Ότι, πράγματι, συμβαίνουν και στη δική της περίπτωση. Εκτός από το χωρισμό της με τον Αλέξανδρο Μπουρδούμη. Αυτόν δεν τον πρόβλεψαν τα άστρα.

Φοβόσουν την ταύτιση με την εικόνα της Αλίκης, ακόμη και μετά το τέλος του σίριαλ, ότι δηλαδή αυτός ο ρόλος θα σε κυνηγούσε για πάντα;

Αν ο ρόλος της Αλίκης ήταν η πρώτη μου δουλειά, θα το φοβόμουν. Αν συστηνόμουν στον κόσμο ως ξανθιά, ενδεχομένως σήμερα να μην μπορούσα να ξεφύγω από αυτή την εικόνα. Τώρα είναι στο χέρι μου το πώς θα διαμορφώσω την καριέρα μου. Ευτυχώς, είχα την τύχη να κάνω πολύ διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους μέχρι τώρα: Από κωμικά μέχρι δραματικά, πολύ διαφορετικούς ρόλους.

Συνέβη και κάτι καλό από αυτή την ιστορία: Η γνωριμία και ο έρωτάς σου με τον Αλέξανδρο. Ήσασταν για αρκετό καιρό συμπρωταγωνιστές στο σίριαλ και μετά γίνατε ζευγάρι. Αυτό όμως που με ξαφνιάζει είναι ότι, ενώ όλοι μιλούσαν για αρκετό καιρό για αυτόν τον έρωτα, εσείς συνεχίζατε να αρνείστε πεισματικά να αναφερθείτε σε αυτό το θέμα.

Αυτό είναι όντως κάτι που λέγεται, αλλά εγώ δεν είχα ποτέ θετική στάση σε σχέση με αυτό. Το θεωρώ πάρα πολύ άδικο να μη σου δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσεις και να δοκιμαστείς μέσα στη σχέση σου, χωρίς να θέλεις να το δηλώσεις, χωρίς να θέλεις να κάνεις βαρύγδουπες δηλώσεις, χωρίς να θέλεις να μιλήσεις για αυτό. Εγώ, για παράδειγμα μπορεί να θέλω να βγω με τον τάδε, να πάω για ποτό πέντε φορές μαζί του, χωρίς όμως να θέλω να το δημοσιοποιήσω, γιατί θα πρέπει πρώτα να περάσω από τη φάση της γνωριμίας. Δεν ξέρεις από τον πρώτο καιρό αν ταιριάζεις ή όχι με κάποιον άνθρωπο. Κάποιος που δεν είναι γνωστός και γνωρίζει έναν άνθρωπο θα βγει λίγες εβδομάδες μετά τη γνωριμία και θα το ανακοινώσει στην οικογένειά του, στον περίγυρό του, θα κάνει δηλώσεις έρωτα; Είναι απάνθρωπο όλο αυτό που ζητούν από μένα: Προτού δοκιμαστεί κάτι, τα Μέσα απαιτούν από μένα να δώσω λόγο και να υπογράψω για κάτι, το οποίο είναι ακόμη ανυπόγραφο μέσα μου.

Θεωρείς ότι ήταν πολύ νωρίς ακόμη -οι τέσσερις μήνες σχέσης σου με τον Αλέξανδρο- για να βγείτε και να το ανακοινώσετε;

Θα είναι πάντα πολύ νωρίς για μένα να βγω και να πω κάτι, αν δεν αποφασίσω για αυτό τον άνθρωπο ότι είναι ο άντρας της ζωής μου. Η επόμενη φορά που θα βγω και θα πω δημόσια «είμαι ερωτευμένη» θα είναι με τον άνθρωπο που θα γίνει ο άντρας της ζωής μου, με αυτόν που θα έχω στο μυαλό μου ότι θα κάνω παιδί μαζί του.

Αν είχατε χωρίσει, θα μου το έλεγες;

Δεν θα σου απαντούσα, όπως τόσο καιρό δεν πήρα θέση. Έχω κουραστεί από όλο αυτό. Όπως όλοι οι άνθρωποι γνωρίζονται, ερωτεύονται και χωρίζουν, έτσι κι εγώ έχω δικαίωμα να το ζήσω όλο αυτό χωρίς να πρέπει να δώσω λόγο σε κάποιον. Θέλω απλά να ζήσω τη ζωή μου, χωρίς να πρέπει να το που¬λάω όλο αυτό σαν τίτλο εξωφύλλου.

Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκλαψες για κάποιον άντρα;

Πάει καιρός. Έχω στενοχωρηθεί πολύ, έχω κλάψει ακόμη και σε πρόσφατο χωρισμό μου. Τώρα θέλω να είμαι ήρεμη, είμαι πιο συγκεντρωμένη και αφοσιωμένη και στους ανθρώπους που αγαπάω και στα «θέλω» μου.

Πού θα πας διακοπές;

Θα πάω στην Κρήτη για δέκα μέρες, στη Σητεία, στη γιαγιά μου.

Μόνη σου;

Ναι! Μόνη μου θα πάω διακοπές.

Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online