Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

Η Μάρω Λύτρα στο νέο τεύχος του Nitro !!!

Η Μάρω είναι 38 χρονών, μόνη και έτοιμη για τη νέα, happy go lucky φάση της. Ετοιμάζεται να σχεδιάσει μια συλλογή από T-shirts, έχει βαλθεί να γνωρίσει το λατρεμένο της Τζέραρντ Μπάτλερ, επειδή «είναι γραφτό», αισιοδοξεί ότι θα βρει πια τον πρίγκιπα στο άσπρο άλογο που θα της χαρίσει την πρώτη κάρτα του Αγίου Βαλεντίνου της ζωής της. Και, βέβαια, μόλις βγαζει καινούριο δίσκο, το Ελπίζω Πια Σε Μένα. Αυτό είναι το comeback της πιο ενδιαφέρουσας γυναίκας της ελληνικής σοουμπίζ.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Σιχαίνεται τα ψέματα
«Όχι, δεν παράτησα την καριέρα μου για έναν έρωτα. Απλώς η προσωπική μου ζωή προχωρούσε μπροστά και η καριέρα μου όχι. Ήμασταν στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, μόλις είχα ολοκληρώσει τις εμφανίσεις μου στη Θεσσαλονίκη, και δεν είχα καμία πρόταση. Οπότε, τι να κάνω, έφυγα για Γερμανία με τον καλό μου. Και προς τα έξω φαινόταν ότι εγώ τα άφηνα όλα πίσω. Πώς όμως να βγεις να τα πεις όλα αυτά όταν είσαι γνωστή και όλοι περιμένουν ότι έχεις τα πάντα στρωμένα;

Είναι σκληρή (πρώτα με τον εαυτό της)

«Τώρα συνειδητοποιώ ότι όλο το προηγούμενο διάστημα περνούσα κατάθλιψη. Μέχρι και τα γενέθλιά μου στις 3 Νοεμβρίου, όταν χώρισα. Ξυπνώντας εκείνη τη μέρα, συνειδητοποίησα ότι ένας ακόμη χρόνος από τη ζωή μου έχει φύγει, κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και είπα "Τι κάνεις, you stupid bitch; Είναι αυτό το καλύτερο που μπορείς να κάνεις με τη ζωή σου;"».


Είναι too much για τους άντρες (και το ξέρει)

«Τους βλέπω να προσπαθούν να με συντρίψουν και να με χωρέσουν στον όμορφο φάκελο που έχουν καταχωρίσει στο μυαλό τους ως pretty little woman. Εγώ όμως δε χωράω εκεί, και αυτό προκαλεί προβλήματα στις σχέσεις μου. Ίσως τελικά στο τέλος της ημέρας αυτό που θέλει ένας άντρας είναι μια Μπάρμπι που δε μιλάει. Οk, μπορώ να προσποιηθώ ότι είμαι για χάρη του σεξ, αλλά δεν είμαι αυτό».

Δεν την πάνε οι μάνες

«Δεν καταλαβαίνω γιατί, αφού οι γιοι τους περνάνε καλά μαζί μου. Τους προσέχω. Είμαι η μάνα τους όταν χτυπήσουν, η νοσοκόμα τους όταν αρρωστήσουν, η μαγείρισσά τους όταν πεινάσουν και η φαντασίωσή τους στο κρεβάτι. Τι παραπάνω θέλουν;»


Το παρελθόν την πληγώνει

«Δεν έχω πάρει ποτέ στη ζωή μου κάρτα του Αγίου Βαλεντίνου, δε μου έχουν στείλει ποτέ λουλούδια. Πώς να μη γίνεις σκληρή όταν σου συμβαίνει αυτό; Σκέψου ότι στο γυμνάσιο με φώναζαν μάγισσα. Ήμουν λευκή και είχα μακριά μαύρα μαλλιά τα οποία ξύρισα, ενώ η αδερφή μου ήταν τύπου ντίβα, με μακριά ξανθά μαλλιά. Σκέψου ότι έρχονταν από άλλο γυμνάσιο για να τη φλερτάρουν. Οπότε κάθονταν στο παγκάκι και σκούνταγαν ο ένας τον άλλος καθώς πέρναγε και μετά, όταν ερχόμουν εγώ, έπεφτε σιωπή κι έλεγαν "Ησυχία. Περνάει η μάγισσα"».

Περισσότερα στο Nitro που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online