Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Παντρεύεται η Βίκυ Καγιά... ( ; )



Παντρεύεται η Βίκυ Καγιά ; Μόντελινκγ, θέατρο, τηλεόραση, τι προτιμά ;
Γιατί κόπηκε το παιχνίδι που παρουσίαζε «Μέσα σ΄ όλα» ; Διαβάστε την συνεύτευξη της Βίκυς στο ένθετο Ετ2 του Ελεύθερου Τύπου.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More



Μόντελινγκ, θέατρο, τηλεόραση, σινεμά, τραγούδι. Τελικά η Βίκυ Καγιά είναι μέσα σε όλα;

Είμαι μέσα γενικά. Μου αρέσει να ρισκάρω και δεν φοβάμαι να τσαλακωθώ. Oταν ξέρω ή νιώθω ότι μπορώ να κάνω κάτι, τότε προχωράω. Βέβαια, πρέπει να πω ότι ήμουν πολύ τυχερή. Νιώθω σαν να έχω ένα φύλακα-άγγελο και όλες οι δουλειές μου πάνε καλά.

Ο φύλακας-άγγελος, όμως, δεν φάνηκε να βοήθησε πολύ στην περίπτωση του «Είσαι μέσα»…

Ολα γίνονται για κάποιο λόγο. Φαντάζομαι ότι η απόφαση του καναλιού να «κόψει» τη συγκεκριμένη εκπομπή έγινε για καλό.

Στενοχωρήθηκες όταν σου το ανακοίνωσαν;

Ούτε στενοχωρήθηκα ούτε απογοητεύτηκα. Κι αυτό γιατί οι ίδιοι οι Γερμανοί μού είπαν ότι με πιστεύουν, ότι με θεωρούν καλή παρουσιάστρια και ότι η εκπομπή σταμάτησε λόγω οικονομικών συνθηκών. Εχουν πάρει πλέον ενεργό ρόλο στο κανάλι και σκοπεύουν να αλλάξουν πολλά πράγματα. Θα δημιουργήσουν μια νέα πλατφόρμα σύμφωνα με τα δικά τους πρότυπα.

Αποτελείς μέρος του νέου προγράμματος;

Εχω καλές σχέσεις μαζί τους και συνεχίζω, αλλά πάνω σε άλλες βάσεις πια. Συζητάμε ήδη για κάτι καινούργιο. Θα είναι μάλλον ένα βραδινό εβδομαδιαίο σόου, γερμανικής παραγωγής. Δεν μπορώ να σου πω κάτι άλλο γιατί δεν έχουμε κατασταλάξει σε κάποιο συγκεκριμένο κόνσεπτ.

Φοβάσαι την αποτυχία;

Καθόλου. Ολα αυτά τα χρόνια στο εξωτερικό δεν περπατούσα σε στρωμένα κόκκινα χαλιά. Επεσα, χτύπησα, ταλαιπωρήθηκα, έκλαψα, αλλά επέμενα και επιμένω γιατί ξέρω ότι κάποια στιγμή κάτι καλό θα συμβεί.

Είσαι πολιτικοποιημένη;

Μόνο εγκυκλοπαιδικά! Δεν πιστεύω σε παρατάξεις. Θα έλεγα ότι είμαι περισσότερο κοινωνικοποιημένη.

Πώς βλέπεις όλα αυτά που έχουν συμβεί τον τελευταίο καιρό στη χώρα μας;

Εχω κουφαθεί. Ασφαλώς και συμμερίζομαι όλες τις απόψεις, γιατί όλοι έχουν δίκιο από τη δική τους μεριά, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να καίγεται το σύμπαν, γιατί πρέπει να διαλύονται επιχειρήσεις, γιατί πρέπει να διακόπτονται θεατρικές παραστάσεις, γιατί πρέπει να πηγαίνει πίσω η ζωή μιας ολόκληρης χώρας. Νιώθω θυμό και απογοήτευση. Εχω ζήσει στο εξωτερικό, έχω δει αρκετά πράγματα, αλλά αυτό που έγινε στην Ελλάδα, με τους νέους να καίνε και να λεηλατούν τα πάντα, δεν το έχω δει πουθενά. Προσπαθώ να καταλάβω τελικά ποιος είναι ο λόγος. Θέλω κάποιος να μου πει το λόγο. Ο άδικος θάνατος αυτού του παιδιού, τα ασφαλιστικά, τα ομόλογα, η οικονομική κρίση; Είναι όλα μαζί και μας φταίει η κυβέρνηση; Νομίζω, τελικά, ότι έχει χαθεί η ουσία.

Η όψη της αλλάζει, μιλάει γρήγορα και τα χέρια της κουνιούνται ακόμα πιο έντονα.
Σε μια εποχή, λοιπόν, που δοκιμάζεται, τι θεωρείς ότι είναι αυτό που πρέπει να αλλάξει και να δοθεί λύση εκεί όπου πραγματικά υπάρχει ανάγκη;

Η Παιδεία. Τα ερεθίσματα που παίρνουν τα παιδιά, τα βιβλία που διαβάζουν, οι δάσκαλοι που τα διδάσκουν. Πρέπει να αλλάξει όλο το σύστημα. Πρέπει οι νέοι να μάθουν να σέβονται, να λειτουργούν ομαδικά, να έχουν κοινωνική συνείδηση, αν θέλουμε να ελπίζουμε σε μια καλύτερη χώρα. Θεωρώ ότι αυτά τα παιδιά είναι οργισμένα, είναι θυμωμένα γιατί δεν τους έχει δοθεί ποτέ η προσοχή που τους αξίζει, δεν τους έχει δοθεί ποτέ ένα χέρι βοήθειας. Είναι απογοητευμένα…

Η Βίκυ είναι επαναστάτης;

Είμαι φουλ επαναστάτης, χωρίς όμως να ενοχλώ κανέναν.

Θα έπαιρνες μέρος σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας και σε πορείες;

Με τον τρόπο που γίνονται τώρα, όχι. Κι αυτό γιατί θα πάω στην πορεία που θα έχει ένα μεγάλο και ευγενή σκοπό και θα σκάσουν μετά οι γνωστοί άγνωστοι, θα τα σπάσουν όλα, και μετά πάει κι ο σκοπός, πάνε όλα. Θα ταξίδευα, όμως, στη Μέση Ανατολή, στην Αφρική, στη Βουλγαρία και τη Ρουμανία. Θα πήγαινα οπουδήποτε υπάρχει ανάγκη, αν μπορούσα πραγματικά και ουσιαστικά να βοηθήσω και όχι για το θεαθήναι.

Τι θέλεις να σου φέρει το μέλλον;

Το μόνο που θέλω είναι να ανοίξω μια μέρα τα μάτια μου και να δω την ελληνική κοινωνία να δουλεύει σαν ομάδα και να μην κοιτάει ο καθένας την πάρτη του. Εχουμε το πρώτο υλικό: καλά μυαλά και ικανούς ανθρώπους που θέλουν να δουλέψουν και να δημιουργήσουν. Ομως εδώ δεν τους δίνεται η δυνατότητα. Ετσι αναγκάζονται να φύγουν στο εξωτερικό, όπου και «ανθίζουν», και δεν ξαναγυρνάνε ποτέ πίσω.

Πιστεύεις στη μοίρα;

Πιστεύω στο κάρμα. Τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή μας, αλλά συν Αθηνά και χείρα κίνει. Μπορεί κάτι να έρθει μπροστά στα πόδια μας και εμείς να το αγνοήσουμε.

Θεωρείς ότι αγνόησες τα δέκα χρόνια γνωριμίας και φιλίας που είχες με τον τωρινό σου σύντροφο;

Οντως, με τον Νίκο γνωριζόμαστε πολλά χρόνια, απλά ήταν άλλες οι συγκυρίες τότε. Δόξα σοι ο Θεός, σήμερα είμαστε καλά και ήρεμα.

Επειτα από μια μακρόχρονη και επίσημη πλέον σχέση, το ενδεχόμενο του γάμου φαντάζει πιο κοντά από πριν;

Θεωρώ το γάμο μόνο μια κοινωνική υποχρέωση και τίποτα παραπάνω. Θέλω να είμαι καλά με τον άνθρωπό μου, να συνυπάρχω μαζί του στο ίδιο σπίτι για να δω αν μπορώ να φτιάξω μαζί του μια ωραία οικογένεια. Αν μπορούμε να καταφέρουμε αυτό, τότε να παντρευτούμε, γιατί όχι;

Ποιο είναι το μότο σου;

«Ολα γίνονται για κάποιο λόγο…».

blogger templates 3 columns | Make Money Online