Σάββατο 22 Αυγούστου 2009

Η Χριστίνα Μήλιου στο Maxim !!!


Η Χριστίνα Μήλιου και τα βαρυσήμαντα όπλα της
επιστρέφουν στο Maxim για ακόμα περισσότερες φωτογραφίες.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ, ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ;

Τα περισσότερα νέα παιδιά –όχι όλα– είναι άτομα που έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους, χωρίς να σκέφτονται καθόλου να βελτιώσουν κάτι πάνω τους, και αυτό τους κάνει πολλές φορές να δείχνουν ατάλαντοι, πράγμα πολύ άσχημο.

ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ ΦΙΛΗ ΜΕ ΤΗ ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ. ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΤΡΕΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ...

Έχουμε χαθεί λίγο με τη Σάσα τώρα, λόγω δουλειάς. Αλλά μη φανταστείς ότι κάναμε και τόσο τρελά πράγματα. Θα βγαίναμε να πιούμε τα ποτά μας, θα παρηγορούσαμε η μια την άλλη για κάποιον γκόμενο, τέτοια πράγματα... Δεν είναι όπως φαίνεται η Σάσα, είναι ήρεμο παιδί. Βγαίναμε για την πάρτη μας και περνάγαμε πολύ καλά.

ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ;

Είμαι καψούρα με τη Βίσση. Πολύ καψούρα όμως! Θα ’θελα τρομερά να κάνω δουλειά μαζί της. Τη θαυμάζω και δεν με απασχολούν οι κακίες που λένε για αυτήν.

Η ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ;

Εγώ τα πάω καλά μαζί τους, αυτές δεν τα πάνε καλά μαζί μου! Κοίτα, στη δουλειά μου τα πάω καλά με τις γυναίκες. Μου έχει τύχει όμως και να καταλάβω πως κάποια με ζηλεύει ή δεν με συμπαθεί και κάνει διάφορα σκηνικά.

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΕΝΙΚΑ;

Έχω ακούσει από πρώην κολλητή μου να έχει πει στον δικό της ότι είμαι πολύ μεγάλη πουτάνα και ότι κάνω παρτούζες.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ (ΓΑΜΩΤΟ);

Όχι απλώς δεν ισχύει αλλά είμαι και η πιο ξενέρωτη γκόμενα που παίζει να υπάρχει!

ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΣΤΡΑ;

Εννοείται πως κάνουν! Μόνο που τα βλέπει ο άλλος παθαίνει σοκ!

Σ’ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΛΕΣ; ΑΚΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥΣ Ή ΓΙΑ ΤΗ ΡΩΓΑ;

Επειδή δεν μπορεί να δει ο άλλος εκείνη τη στιγμή τη ρώγα, μένει κυρίως στο μέγεθος.

ΜΑΧΙΜ ΤΕΥΧΟΣ 37, ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΡΩΓΑ!

Σίγουρα, πάντως, όταν βλέπει και τη ρώγα live, παθαίνει κάτι, είναι η αλήθεια!

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΑ;

Το καλύτερο σχόλιο ήταν ο δικός σας τίτλος πέρυσι (σ.σ.: εννοεί την πρώτη της φωτογράφιση για το περιοδικό, με τίτλο «Τα κανόνια του Ναβαρόνε»), χωρίς πλάκα!

ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΝΟΝΤΑΙ, ΣΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ;

Ναι, συμβαίνει αυτό! Είχα, θυμάμαι, ένα φίλο στο σχολείο που έλεγε συνέχεια: «Είναι εξωπραγματικά! Είναι τεράστια!».

ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ: ΤΑ «ΒΡΕΧΕΙΣ»;

Χμμ… Εννοείς αν κάνω τόπλες;

Ε, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ! ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ: Σ’ ΤΑ «ΒΡΕΧΟΥΝ»;

Εεε… ααα… ουμμμ… ναι, μωρέ, ναι!

Περισσότερα στο Maxim που κυκλοφορεί !!!

fixed2_95x70_maxim_48_miliou_2_small fixed2_95x70_maxim_48_miliou_3_small fixed2_95x70_maxim_48_miliou_4_small fixed2_95x70_maxim_48_miliou_5_small

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το λεει κιολας η καριολα πως την χυνουν!

blogger templates 3 columns | Make Money Online