Σάββατο 22 Αυγούστου 2009

Κέλλυ Κελεκίδου «Ονειρεύτηκα το γιο μου» !!!



Παραδοσιακά λένε πως, όταν η έγκυος περιμένει αγόρι, αγριεύει και ασχημαίνει, αλλά στη δική της περίπτωση δεν είναι έτσι. Η Κέλλυ είναι όμορφη και γλυκιά σαν ζαχαρωτό, και ακόμα πιο γλυκιά όταν χαμογελάει με εκείνο τον αλά Μόνα Λίζα τρόπο, που σου λέει πως ξέρει κάτι σπουδαίο: Ότι η ευτυχία είναι αυτό που περιμένει να έρθει.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Κυρία Κελεκίδου-Κουρκούλη λοιπόν... Tι άλλαξε στη ζωή σου τον τελευταίο μήνα;

Τι άλλαξε; (γελάει) Τίποτα δεν άλλαξε! Με τον Νίκο έτσι κι αλλιώς είμαστε μαζί τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η σχέση μας είναι σχέση ουσιαστική, σχέση ζωής. Αυτό δεν θα μπορούσε να το αλλάξει ένα χαρτί με τις υπογραφές μας που λέει πως είμαστε παντρεμένοι. Ο πολιτικός μας γάμος ήταν μια συγκινητική και αξέχαστη εμπειρία, που τη ζήσαμε παρέα με την Ελένη (σ.σ. Μενεγάκη) και τον Μάκη (σ.σ. Πουνέντη) σε κλειστό οικογενειακό κύκλο. Όσον αφορά στο θρησκευτικό γάμο, τον βλέπουμε από τη νέα χρονιά.

Μπορώ να πω πως για γυναίκα ετοιμόγεννη είσαι απίστευτα fit. Πρόσεχες καθόλου τη διατροφή σου, ακολουθούσες ειδι¬κό διαιτολόγιο;

Όχι, τίποτα απολύτως. Έτρωγα πολλά φρούτα στην αρχή, είχα μια μανία για φρούτα. Κατά τα άλλα δεν έτρωγα πολύ, όχι όμως επειδή καταπιέστηκα ή πρόσεχα τι θα φάω. Καλώς ή κακώς, εγώ δεν είμαι και άνθρωπος που μπορώ να καταπιεστώ σ' αυτά. Τη γλέντησα την εγκυμοσύνη μου. Πήρα 13-14 κιλά και μπορεί να πάρω κι άλλα δύο μέχρι να γεννήσω.

Είχες νεύρα, κλάματα, ορμονικά σκαμπανεβάσματα;

Όχι, μπορεί να έχω γίνει λίγο πιο ευσυγκίνητη, αλλά τίποτα παραπάνω. Ευτυχώς, δεν είμαι από τις περιπτώσεις των γυναικών που ο σύντροφός τους είναι απόμακρος ή αδιάφορος ή δεν συμμετέχει σε αυτό που ζουν: δηλαδή τις αλλαγές στο σώμα τους, τις αγωνίες, τους φόβους που συνοδεύουν τον ερχομό ενός μωρού.

Παράξενα όνειρα έβλεπες;

Α, αυτό ναι! Απίθανα όνειρα, χρωματιστά, με πρόσωπα, με πλοκή. Έργα ολόκληρα. Και το μωρό μας το έχω ονειρευτεί. Μελαχρινό, χαμογελαστό, με μαγουλάκια, με ζουμερά χειλάκια. Είπα μάλιστα στον Νίκο «Σίγουρα είναι έτσι όπως τον ονειρεύτηκα». Μόλις τον δω, θα τον γνωρίσω.

Και το όνομα αυτού; Κάπου διάβασα πως μάλλον θα είναι Αθανάσιος-Ραφαήλ.

Μέχρι στιγμής έτσι λέμε. «Αθανάσιος» είναι το όνομα του πατέρα του Νίκου και «Ραφαήλ» το όνομα του προστάτη αγίου μου, στη Μυτιλήνη. Ας έρθει βέβαια πρώτα ο μικρός με το καλό και βλέπουμε.

Κάνεις ήδη σχέδια για το μετά; Για καινούργιο δίσκο ή για κάποιες εμφανίσεις;

Το μόνο σίγουρο, προς το παρόν, είναι πως στην αρχή τουλάχιστον δεν θα δουλέψω, θα μείνω σπίτι, να χαρώ τους πρώτους μήνες μαζί με το μωρό μου. Όσο για δίσκο, υπάρχει κάποιο καινούριο «υλικό», δεν είναι όμως σαφές το πότε θα κυκλοφορήσει. Θα δούμε. Άλλα έχουν τώρα προτεραιότητα.

Περισσότερα στο DownTown που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online