Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Η Βίκυ Καγιά μίλησε για όλους και για όλα !!!


Στις 26 Ιουνίου τελειώνει (για φέτος ;) ο πρωινός καφές.
Με αφορμή τους δύο μηνες στον Πρωινό Καφέ,
η Βίκυ Καγιά μίλησε στην εφημερίδα Real News
για όλα αυτά που έγιναν τους μήνες αυτούς καθώς και
για το σεμινάριο με θέμα την παραγωγή, που θα παρακολουθήσει
στην Νέα Υόρκη το καλοκαίρι.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Πόσο την έχουν επηρεάσει οι χαμηλές επιδόσεις του Πρωινού Καφέ στους πίνακες της AGB;

" Έχουμε στενοχωρηθεί πάρα πολύ με τις στήλες στις οποίες πιστέψαμε" λέει η 30χρονη παρουσιάστρια με αφοπλιστική ειλικρίνεια.

"Μια φορά παραλίγο να μας πιάσουν τα κλάματα".

Η ίδια πάντως πιστεύει ότι τα πήγαν καλύτερα από ότι περίμεναν: "Κάναμε λάθη στον αέρα, έγιναν κάστιγνκ που τα χρεώθηκα εγώ, αλλά δεν πειράζει"

Η Βίκυ επιμένει ότι δεν είχε ευθύνη για τις πρώτες αποχωρήσεις: "Δεν πειράζει αν με κατηγορούν εμένα, εφόσον εγώ είμαι το πρόσωπο μπροστά".

Αποκαλύπτει επίσης ότι τα κάστινγκ για τους νέους συμπαρουσιαστές της έχουν ήδη ξεκινήσει και πως στα σχέδια της υπάρχει και ένα βραδινό σόου: "Είπαμε να βάλουμε στο συμβόλαιο και άλλα πράγματα, διότι μπορεί να μη μου έβγαινε ο Καφές".

Όσο για την πολυσυζητημένη τηλεφωνική συνομιλία που είχε με την Ευγενία Μανωλίδου στην εκπομπή της, η Βίκυ σπεύδει να διευκρινίσει πως δεν της έκανε ποτέ πρόταση συνεργασίας: "

Πρόταση μπορεί να κάνει μόνο ο πρόεδρος του καναλιού".

Υπάρχει περίπτωση να τη δούμε εγκυμονούσα στο γυαλί; " Μπορεί ναι, μπορεί όχι. Δεν μπορώ να σου πω πόσα χρόνια θα κάνω το πρωινό. Μπορεί να αλλάξω ζώνη. Μπορεί να με δεις έγκυο στο βραδινό με μια πολύ ωραία τουαλέτα".

Για την Τατιάνα Στεφανίδου: "Είναι η αγάπη της καρδιάς μου.Ό,τι μου ζητήσει θα είμαι δίπλα της".

Για τον Νίκο Κριθαριώτη: "Είναι το στήριγμά μου. Βρήκα το μάστορά μου! Με φέρνει σε ισορροπία".

Για τον Μίνωα Κυριακού: "Μου μίλησε σαν πατέρας. Μόνο στον ΑΝΤ1 το βρίσκεις αυτό".

Για την Ελένη Μενεγάκη: " Βασίλισσα, τι άλλο; Τα νούμερα τηλεθέασης που έχει η Ελένη δεν ξέρω αν τα έχει κάνει άλλος ποτέ".

blogger templates 3 columns | Make Money Online