Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Ο νικητής του X Factor σε μια μοναδική συνέντευξη !!!


Ποια είναι τα όνειρα του Λούκα μετά το X Factor ;
Είναι ζευγάρι με την Ειρήνη ;
Με ποιους τραγουδιστές θέλει να συνεργαστεί ;


Διαβάστε την συνέντευξη του στο περιοδικό OK!

Είναι μόλις 22 ετών. Κατάγεται από την Κύπρο και είναι φοιτητής βιολογίας στο πανεπιστήμιο Πατρών. Έχει κάνει σπουδές κιθάρας και βυζαντινής μουσικής. Πάνω απ’ όλα όμως είναι ο μεγάλος νικητής του X Factor. Ας γνωρίσουμε λοιπόν λίγο καλύτερα το Λούκα Γιώρκα.


Διαβάστε Περισσότερα στο Read More

Τελικά, πέτυχες το στόχο σου και είσαι ο νικητής του X-Factor.

Ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει το μέγεθος της νίκης. Νιώθω σαν να πέρασε ένα ακόμα live. Προσπαθώ να το συνειδητοποιήσω και είμαι πολύ χαρούμενος που κέρδισα. Ήμουν έτοιμος να δεχτώ κάθε θέση και δεν ήμουν καθόλου σίγουρος ότι θα κέρδιζα. Άκουγα συνέχεια να φωνάζουν «Λούκας» από το κοινό, αλλά αγωνιούσα για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Όταν μείναμε με τον Νικόλα, μιλούσαμε μεταξύ μας στη σκηνή, και όταν ακούστηκε το όνομά μου δεν το πίστευα. Όλοι μού έλεγαν: «Καλά, πώς είναι δυνατόν;», αλλά ποτέ δεν ασχολήθηκα με το αν ήμουν φαβορί και δεν το καλλιέργησα καθόλου στο μυαλό μου.

Ποιος πίστευες ότι θα κέρδιζε;
Πίστευα ότι ο Νικόλας θα ήταν νικητής. Ήταν το μόνο παιδί που από την πρώτη οντισιόν είχε επίπεδο νικητή, αλλά δεν τον θεωρούσα αντίπαλο. Ο μεγαλύτερος αντίπαλός μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός. Από την άλλη, θα ήθελα να κερδίσει το γκρουπ Τριημιτόνιο.

Θεωρείς αθέμιτα ανταγωνιστικό -αν όντως συνέβη- το γεγονός ότι η οικογένεια του Νικόλα Μεταξά έριχνε φεϊγβολάν και ναύλωσε ελικόπτερο με την επιγραφή «Ψηφίστε τον Νικόλα» στην Κύπρο για να πάρει περισσότερες ψήφους;

Το άκουσα, αλλά δεν με ενδιέφερε και δεν με αφορούσε. Στόχος μου ήταν να τραγουδήσω καλά στον τελικό και τίποτα δεν με αποσπούσε από αυτό.

Ποιοι είναι οι φίλοι σου από το X-Factor;

Το γκρουπ Τριημιτόνιο, ο Χρήστος, η Ειρήνη και ο Κωνσταντίνος. Με αυτούς έκανα παρέα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Τελικά, ισχύουν οι φήμες που σε θέλουν ζευγάρι με την Ειρήνη;

Έχω κάνει κάποιες φιλίες στο παιχνίδι. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι λίγοι αυτοί που δεν μπορούν να πιστέψουν στην απλή φιλία μιας γυναίκας και ενός άντρα. Με την Ειρήνη είμαστε δυο καλοί φίλοι και δεν ισχύει ότι είμαστε ζευγάρι.


Ποια είναι τα σχέδιά σου;

Συνεχίζουμε να δουλεύουμε. Μπαίνω στο στούντιο για τη δισκογραφική μου δουλειά που έχει αναλάβει ο Γιώργος Θεοφάνους και θα κυκλοφορήσει από τη Sοny BMG. Θαυμάζω τη δουλειά του και είμαι πολύ χαρούμενος που το πρώτο μου CD θα φέρει την υπογραφή του. Στη συνέχεια θα ήθελα να εμφανιστώ σε κάποιο μαγαζί ή να κάνω συναυλίες, γιατί μου αρέσει να τραγουδάω.


Με ποιους μεγάλους καλλιτέχνες θα ήθελες να συνεργαστείς;

Με ενδιαφέρει πολύ να συνεργαστώ με ανθρώπους από τους οποίους έχω να πάρω, όπως ο Δημήτρης Μητροπάνος, ο Πασχάλης Τερζής, ο Χρήστος Δάντης και η Πέγκυ Ζήνα.

Είσαι ερωτευμένος αυτή την περίοδο;

Όχι, δεν είμαι ερωτευμένος, αλλά γενικότερα δεν μου αρέσει να μιλάω για την προσωπική μου ζωή.

Περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί.



blogger templates 3 columns | Make Money Online