Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Η Sexy Όλγα Φαρμάκη στο Nitro !!!

Η Sexy φωτογράφηση της Όλγας Φαρμάκη στο Nitro Ιανουαρίου !!!

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Την απολαμβάνουμε στις εκπομπές του Θέμου, στις πασαρέλες και φυσικά μας μαγεύει με τις sexy και αποκαλυπτικές φωτογραφήσεις της.

Εκτός από όλα τα άλλα, η Όλγα Φαρμάκη είναι μια φοιτήτρια του ΤΕΙ Γεωπονικής στην Άρτα που χρωστάει 7 μαθήματα για το πτυχίο. Στο Nitro που κυκλοφορεί φοράει 100 κρύσταλλα Swarovski στο επίμαχο σημείο (τυχερός ο καλλιτέχνης που της τα, έμ, φόρεσε) και αποκαλύπτει διάφορα άλλα ενδιαφέροντα. Να μια γεύση:

- Δε βρίζω. Το μόνο πράγμα που μπορεί να με βγάλει εκτός εαυτού είναι οι ηλίθιοι οδηγοί. Βλέπεις, είμαι πολύ προσεκτική οδηγός, πολύ by the book. Ας πούμε, δεν υπάρχει περίπτωση να μη βγάλω φλας πριν στρίψω. Οπότε με κάτι κουλούς που οδηγούν σαν πυροβολημένοι γίνομαι έξαλλη, κατεβάζω το παράθυρο του Mini Cooper μου και ρίχνω καντήλια. Δε μετανιώνω, τους αξίζει.

- Είμαι σχεσάκιας. Οι άντρες που με ξέρουν μέσα από τις φωτογραφίσεις και την τηλεόραση φαντάζονται πως είμαι μια μηχανή του σεξ που θα έκανε τα πάντα με οποιονδήποτε χωρίς δεύτερη σκέψη. Λυπάμαι που θα τους απογοητεύσω, αλλά στη ζωή μου έχω κάνει μόνο μεγάλες σχέσεις. Ναι, θα έκανα ίσως τα πάντα, αλλά μόνο με αυτόν που έχω σχέση. Η οικειότητα με ξεκλειδώνει.

- Δεν έχω κάνει θυσίες για κανέναν άντρα. Έχει όμως τύχει να συγχωρήσω μια απότομη συμπεριφορά ή ένα προσβλητικό σχόλιο αν οι καλές μας στιγμές είναι πολύ περισσότερες. Εκείνη τη στιγμή, φυσικά, με πιάνει ο εγωισμός μου, πληγώνεται η περηφάνια μου, αλλά έχω μάθει να μην αντιδράω πάνω σε νεύρα. Θα το συζητήσω όταν θα είμαι ψύχραιμη, και είναι σίγουρο πως θα κάνω τον άλλο να μετανιώσει τόσο, που να πει πολλά «συγγνώμη» και να τα εννοεί. Έχω τον τρόπο μου.

- Ότι βλέπεις πάνω μου το οφείλω στη σοκολάτα. Για να παραφράσω και τη Σοφία Λόρεν, που δήλωνε ότι βλέπαμε πάνω της το όφειλε στο σπαγγέτι. Οι γυναίκες που είναι υστερικές και δεν τρώνε ποτέ ούτε ένα γλυκό είναι ξινές. Σιχαίνομαι τις ξινές γκόμενες.

- Ναι, δεν πρόκειται να ξανακάνω τόσο σέξι φωτογράφηση. Είναι η τελευταία της χρονιάς και η τελευταία γενικώς.



Απολαύστε την sexy φωτογράφηση της Όλγας στο Nitro Ιανουαρίου !!!

(Κάντε click πάνω στις φώτο)

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

blogger templates 3 columns | Make Money Online