Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Η Καλομοίρα παντρεύεται !!!


Η Καλομοίρα επιστρέφει στην Ελλάδα και στο Down Town μιλάει για όλους και για όλα. Ποιες είναι οι σχέσεις τις με την Heaven ; Πότε παντρεύεται τον αγαπημένο της Γιώργο ; Ποια η γνώμη της για το τηλεπαιχνίδι που θα παρουσιάζει ;

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


«Δεν έχω κλείσει ακόμη εισιτήριο, αλλά νομίζω ότι γύρω στις 20 Ιανουαρίου θα είμαι στην Ελλάδα. Isn't that great?». Η φωνή της, στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής, δεν ακούγεται πια θλιμμένη, όπως πριν από λίγους μήνες, όταν το ενδεχόμενο να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη, και δη για να παρουσιάσει ένα ανατρεπτικό τηλεπαιχνίδι όπως είναι το Big in Japan, έμοιαζε μακρινό.


Την τελευταία φορά που είχαμε μιλήσει ήσουν εντελώς αντίθετη στο ενδεχόμενο να επιστρέψεις στην Ελλάδα. Τι σε έκανε να αλλάξεις γνώμη;
Όταν με πήρε τηλέφωνο ο Νίκος Χρι¬στοφόρου, με τον οποίο είχαμε δουλέψει μαζί στο Πιο Πολύ την Κυριακή, θυμήθηκα ότι είχα περάσει πολύ ωραία με όλη την ομάδα που είχε αναλάβει το συγκεκριμένο παιχνίδι. Στη συνέχεια, μου έδειξε κάποια αποσπάσματα από το Big in Japan και ενθουσιάστηκα, γιατί πίστευα μέσα μου ότι αυτό το πράγμα μπορούσα να το κάνω! Έτσι κάπως πήρα την απόφαση να πάω στην Ιαπωνία.



Πώς ήταν τα πράγματα για σένα στην Ιαπωνία; Σου άρεσε;
Ήταν καταπληκτικά! Ομολογώ βέβαια ότι στην αρχή έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ, γιατί ο κόσμος είναι εντελώς διαφορετικός από αυτό που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε. Είναι τόσο ήσυχοι άνθρωποι εκεί, σέβονται ο ένας τον άλλον, ακόμα και το φαγητό είναι διαφορετικό. Πίστεψε με, τα ιαπωνικά εστιατόρια που έχουμε εδώ δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που υπάρχουν εκεί. Καλά, εγώ δεν κάνω και κωλοτούμπες για την ιαπωνική κουζίνα. Και στο δρόμο υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι που περπατάνε και κτίρια ψηλά, σαν κι αυτά που υπάρχουν στο Μανχάταν και στη Νέα Υόρκη. Αλλά ξέρεις κάτι; Δεν έχουν ούτε μία πινακίδα στα αγγλικά. Δεν είναι περίεργο αυτό; Αφού μια μέρα ήμασταν με τον Γιώργο και χαθήκαμε! Δεν ξέραμε πού να πάμε! Και δεν μιλάνε αγγλικά! Ευτυχώς, σε όλες τις μετακινήσεις μας η παραγωγή είχε φροντίσει να έχουμε οδηγό και μεταφραστή κι έτσι μπορούσαμε να κυκλοφορούμε άνετα.



Μήπως αυτό το διάστημα που έμεινες με τον Γιώργο στην Ιαπωνία ήταν η καλύτερη πρόβα γάμου;
Με τον Γιώργο έχουμε πει ότι θα παντρευτούμε μέσα στο 2009. Αφού έχει γίνει η πρόταση γάμου, και με δαχτυλίδι και με όλα! Γιάννη, θα έρθεις στο γάμο; Μου το υπόσχεσαι; Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμη ποιο μήνα, αλλά είναι επίσημο: Παντρευόμαστε! Στην αρχή, λέγαμε να κάνουμε το γάμο το καλοκαίρι, αλλά σκέφτομαι ότι τότε το καλύτερο θα ήταν να γίνει στην Ελλάδα. Σε αυτή την περίπτωση, όμως, δεν θα μπορούσαν να έρθουν οι συγγενείς μας από την Αμερική. Εμένα θα μου άρεσε πολύ να παντρευτώ και καταχείμωνο, γιατί θα ήταν πολύ ρομαντικά, αλλά τελικά μου φαίνεται ότι το καλύτερο θα ήταν να παντρευτώ το φθινόπωρο! Πάντως, όντως, αυτό το διάστημα που ήμασταν στην Ιαπωνία ήταν σαν πρόβα γάμου, γιατί μπορούσαμε να έχουμε περισσότερο χρόνο για εμάς. Ήταν υπέροχα, γιατί συνδυάζαμε δουλειά με διασκέδαση και είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε κιόλας και να πούμε τα δικά μας.



Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μόλις έρθεις στην Ελλάδα;
Το πρώτο πράγμα που θα ήθελα να κάνω μόλις έρθω στην Ελλάδα είναι να φάω ένα σουβλάκι με πίτα και τζατζίκι. Αλλά έχω τόση δουλειά να κάνω, που νομίζω ότι ίσα που θα προλάβω να αδειάσω τη βαλίτσα μου και να ξεκινήσω τις πρόβες.




Πώς είναι οι σχέσεις σου με τη Heaven;
Είναι μια χαρά!



Θα ηχογραφούσες ένα καινούργιο CD για λογαριασμό της Heaven;
Είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για ένα καινούργιο άλμπουμ, γιατί το προηγούμενο έχει πολλά κομμάτια που αξίζουν! Αλλά, βλέπεις, με το που βγήκε το CD έφυγα, οπότε οι μόνοι που το άκουσαν ήταν οι θαυμαστές μου, στο σπίτι τους. Θέλω πολύ να προωθήσω κάποια κομμάτια που μου αρέσουν. Έχεις ακούσει το Νο 2 στο CD που λέγεται «Στο δικό μου ρυθμό»; Είναι τέλειο!



Πώς πιστεύεις ότι θα τα πάει ο Σάκης φέτος στη Εurovision;
Είμαι σίγουρη ότι ο Σάκης θα γυρίσει με την πρωτιά, γιατί την αξίζει! Εκτός από το ταλέντο που έχει, ο Σάκης δουλεύει σκληρά και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Δεν έχω ακούσει ακόμη το τραγούδι, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα βγει πρώτος.


Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online