Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

HOT Μένια Μαθιουδάκη HOT !!!


Η sexy φωτογράφιση της Μένιας Μαθιουδάκη στο Maxim !!!
Είναι και πολύ hot !!!

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Τη Μένια Μαθιουδάκη τη μάθαμε από το Super Deal και την αγαπήσαμε όταν την είδαμε για πρώτη φορά στο Maxim.

Πάντως, ούτε πως δεν έχει προσποιηθεί οργασμό πιστέψαμε ούτε πως δεν της έχουν πιάσει τον κώλο...



Έμαθα ότι σ’ αρέσει να σε φωνάζουν Μελπομένη…
Ναι, σίγουρα! Για πρόσεξε τι λες!

Πόσο έχει αλλάξει η ζωή σου τώρα που έχεις εδραιωθεί στο χώρο του μόντελινγκ;

Τα πράγματα είναι σίγουρα αρκετά δύσκολα. Υπάρχει μεγάλη ανταγωνιστικότητα, το όλο πράγμα θέλει πολύ τρέξιμο, αλλά, γενικά, είμαι σε μια φάση που δεν το κυνηγάω συνέχεια. Ας πούμε, κάποια στιγμή θα το αφήσω και θα το ξαναπιάσω όλο από την αρχή.

Πως ήταν στα καλλιστεία;
Ωραία ήταν. Πολύ καλή η εμπειρία, ενώ έκανα και πολλές φίλες. Ευτυχώς, τα κορίτσια δεν ήταν «ψώνια».

Τι διάκριση απέσπασες εκεί;
Είχα βγει «Miss Φωτογένεια» και από το χορηγό, την εταιρεία Lipton, είχα βγει «Miss Linea».

Δηλαδή, αν έρθει κάποιος και σου την πέσει με ατάκα του στιλ «Hey, miss silhouette», θα γουστάρεις;
(σ.σ.: Γελάει, αλλά δεν σχολιάζει…)

Οι γονείς σου τι γνώμη είχαν για αυτά;
Κοίτα, ένα από τα καλά που έχουν οι γονείς μου είναι ότι εμπιστεύονται τις αποφάσεις μου. Οk, με συμβουλεύουν, όμως γενικά μου έχουν εμπιστοσύνη. Μέχρι στιγμής δεν τους έχω απογοητεύσει. Πάντως, αυτή που είναι απίστευτα υπερπροστατευτική απέναντί μου είναι η αδερφή μου!

Κανένα ευτράπελο από τα καλλιστεία; «Θαψίματα», κουτσομπολιά κτλ…
Κοίτα, υπήρξαν κάποιες μικροπαρεξηγήσεις, αλλά μέχρι εκεί. Όπως σου είπα, οι κοπέλες ήταν πολύ κυριλέ.

Στο ΤΕΙ σου, Εμπορίας και Διαφήμισης, πατάς καθόλου;
Πατάω. Λόγω της δουλειάς, πηγαίνω μόνο στα απαραίτητα, αλλά μη φανταστείς ότι χρωστάω πολλά. Τρία μαθήματα μόνο.

Υπάρχει κάτι που θα σε έκανε να αποχωρήσεις μια και καλή από το χώρο;
Αν όλα πάνε καλά και καταφέρω να κάνω καλό όνομα, πάει καλά. Αν, πάλι, τα πράγματα στραβώσουν, δεν θα το πάρω κατάκαρδα. Ξέρω πως δεν μπορώ να είμαι φωτομοντέλο για μια ζωή. Εκτός αυτού, θέλω κάποια στιγμή στο μέλλον να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό που σπουδάζω.


Στον ελεύθερο σου χρόνο τι κάνεις;
Πάω σινεμά ή βγαίνω με φίλες για ποτό. Όμως βασική προτεραιότητα είναι να ξανασχοληθώ με το χορό, που τον έχω παρατήσει. Καθηγητής μου ήταν ο Μεταξόπουλος.

Υπάρχει τώρα κάποιος στη ζωή σου; Έχεις σχέση ή είσαι… άσχετη;
Μπορεί και να υπάρχει…

Η γνωστή διπλωματική απάντηση…
(σ.σ.: Γέλια.) Κάπως έτσι.

Αλήθεια, τι άντρες γουστάρεις;
Δεν κολλάω στην εμφάνιση. Μπορεί να με τραβήξει το βλέμμα του άλλου, το μυαλό του, το σώμα του. Δεν είναι στάνταρ.

Γενικότερα, περνάς καλά μόνη σου ή προτιμάς να έχεις σχέση;
Πάντα είχα σχέσεις, κυρίως μακροχρόνιες.

Αν, πάντως, ο άλλος έχει καλό Ε9, τόσο το καλύτερο για σένα, έτσι;
Αν τύχει και «κρατιέται», ok. Όμως δεν με πολυαπασχολεί το ζήτημα «φράγκα».

Πόσες «πίτες» έχεις ρίξει μέχρι σήμερα;
Αρκετές. Απλώς, όταν κάποιος δεν μ’ ενδιαφέρει, του το δείχνω από την αρχή.

Κερατώνεις;
(σ.σ.: Διστάζει να απαντήσει.)

Κατάλαβα… Πότε και πώς; Μολόγα!
Κοίτα, ό,τι έχει συμβεί, έχει συμβεί. Συνέβη όμως επειδή δεν μου έδινε καμία σημασία. Δεν με «γέμιζε». Κι ήμουν μόλις 18 χρονών.

Γαμάτη δικαιολογία! Θα τη λέω κι εγώ!
Σου μιλάω ειλικρινά, είχε σταματήσει να ενδιαφέρεται για μένα! Του είπα όμως όλη την αλήθεια αφού χωρίσαμε, έπειτα από καιρό. Του το πέταξα πάνω στην πλάκα.

Σε φάση «Α, δεν σ’ το πα: είχες φάει κέρατο! Χα! Χα! Χα!»; Μπράβο, πολύ αστείο!
Είχε κάνει κι αυτός τη μαλακία του, το έμαθα πολύ αργότερα όμως.

Από σεξ πώς πάνε τα πράγματα; Τι ρόλο παίζει για σένα αυτό μέσα σε μια σχέση;
Είναι πολύ σημαντικό. Η πικρή αλήθεια είναι πως, αν δεν υπάρχει χημεία στο κρεβάτι, δεν μπορεί να υφίσταται μια σχέση. Είμαι κατηγορηματική σε αυτό.

Στέλνεις φωτογραφίες στον γκόμενό σου; Και δεν μιλάω για ντυμένες…
Πολύ αδιάκριτος δεν είσαι;

Πράγματι. Για λέγε, λοιπόν…
Εντάξει, έχει τύχει πριν από το… καταλαβαίνεις... να έχει προηγηθεί παιχνίδι με φωτογραφίες. Το πιο κουλό, πάντως, ήταν όταν ένας πρώην μου ζητούσε να του στέλνω φωτογραφίες μου πριν βγω έξω το βράδυ. Ήθελε να τσεκάρει πώς ήμουν ντυμένη!

Έχεις φτάσει σε σημείο να θες κάποιον τόσο που να σου έρχεται να τον βιάσεις;
Αμέ! Δεν θυμάμαι όμως κάποιο σκηνικό.

Α, ώστε έχει γίνει πολλές φορές…
(σ.σ.: Γέλια.) Επόμενη ερώτηση!

Θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά: Σου έχει τύχει μικροτσούτσουνος;
No comment!

Σου έχει τύχει, βρε παιδάκι μου;
Τώρα για αυτά θα μιλάμε; Για «περιστέρια» και «αετούς»; Δεν έχει καμία σημασία!

Για εμάς έχει και παραέχει! Πρόσεχε, γιατί θα μείνουμε εδώ όλο το βράδυ!
Αν και δεν σε αφορά, όχι! Κάτι άλλο;

Φυσικά! One night stand έχεις κάνει;
Όχι, δεν το γουστάρω. Δεν με εκφράζει.

Έστω ότι πρέπει να βγεις με τρεις άντρες: έναν κοντό, έναν μαύρο και έναν πλούσιο. Με ποιον θα φασωθείς, σε ποιον θα πεις να μη σε ξαναενοχλήσει και με ποιον θα πας στο κρεβάτι;
Μπέρδεμα! Υποτίθεται ότι δεν τους ξέρω, έτσι; Με τον κοντό θα φασωνόμουν, γιατί οι περισσότεροι πρώην μου ήταν κοντοί. Με τον μαύρο θα πήγαινα για… να μου φύγει η περιέργεια. Τον πλούσιο θα τον σούταρα!

Έχεις προσποιηθεί οργασμό;
Γιατί; Δεν υπάρχει λόγος. Αν δεν ήθελα, δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να ξεκινήσω.

Σε έχουν χουφτώσει σε δημόσιο χώρο;
Όχι. Μάλλον είμαι τυχερή!

Ασπάζεσαι τη φράση «Η ψηλή για πασαρέλα και η κοντή για το κρεβάτι»;
Να πάνε να χεστούν! Δεν κατάλαβα! Κι εγώ κάνω για πασαρέλα! Άντε, μην τα πάρω...

Μήπως δεν κάνεις για κρεβάτι, τότε;
Δεν είπα κάτι τέτοιο. Κάνω και για τα δύο!


Απολαύστε την sexy φωτογράφιση της στο Maxim !!!

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

blogger templates 3 columns | Make Money Online