Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ… Ζουγανέλης !!!


Κυκλοφόρησε το νέο cd του Γιάννη Ζουγανέλη και είναι όλα τα λεφτά !!!

Διαβάστε στο Read More το πρωτότυπο Δελτίο Τύπου


Αγαπητέ ακροατή, έβγαλα δίσκο.

Θα μου πεις «γιατί;» Ε! αυτό αναρωτιέμαι και γω. Αξίζει άραγε τον κόπο; Κόπος υπήρξε, δεν ξέρω όμως αν αυτό που βγήκε αξίζει. «Ερωτας είναι ο Γιάννης» λοιπόν. Το φωνάζουν οι γυναίκες γιατί το νιώθουν. Το μισούν οι άντρες γιατί ζηλεύουν.

15 τραγούδια και κάθε τραγούδι καμία σχέση το ένα με το άλλο. (Παλιότερα θα έλεγαν ένα μωσαϊκό, μια πανσπερμία ιδεών) Εγώ λέω αυτό μπορώ, αυτό κάνω.

Cd για γέλια και για κλάματα (δίνω ατάκες για κριτικούς), γιατί πότε γελάς, πότε κλαις, πότε εκνευρίζεσαι όταν το ακροάζεσαι. Σε μουσικές εμού του ιδίου και έχω γράψει μακράν τους καλύτερους στίχους από τους άλλους ποιητές που συνεργάστηκα, που είναι οι: Φίλιππος Γράψας, Λίνα Δημοπούλου, Μάτα Μπαλτά, Μαίρη Φασουλάκη και ο Κώστας Αποστολάκης.

Προσπάθησα να έχω τις συμμετοχές των φίλων μου Β.Παπακωνσταντίνου, Λ.Μαχαιρίτσα, Σ.Μπουλά, αλλά δεν δέχτηκαν, δεν τους άρεσαν τα τραγούδια (λες κι αυτοί λένε καλύτερα). Τελικά έψησα τους Π.Μουζουράκη, Γ.Μυλωνά, Β.Ασημάκη, Α.Κωνσταντόπουλο, Λ.Μπαλάφα, τη Μ.Πολυχρονίδη και τον Στ.Πασπαράκη χωρίς να πάρουν δεκάρα. Εχουν όμως κερδίσει πόντους και prestige από τη συμμετοχή τους στο έργο μου.

Εργο έγχρωμο σινεμασκόπ, γιατί όλα τα τραγούδια εξιτάρουν τη φαντασία και παραπέμπουν στον κινηματογράφο. Κάθε τραγούδι και μια ταινία. Μ’ ένα σμπάρο δηλαδή 15 τρυγόνια σε μια εποχή που θα έπρεπε να απαγορευτεί το κυνήγι αφού ζούμε σε ένα κόσμο κυνηγημένων.Προσέξτε, επειδή η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική και η μουσική μου είναι για σκότωμα, επιτρέπω στους γύφτους και τους μαύρους να κουρσέψουν το cd μου και να το βγάλουν στην πειρατεία.

Πέρα απ’ όλα αυτά καταγγέλλω:Οτι πρόκειται για ένα έργο-τομή στο ελληνικό τραγούδι, συνέχεια των μεγάλων έργων όπως «ΑΑξιον Εστί», «Μεγάλος Ερωτικός», «Αγιος Φεβρουάριος» - Αγιος Φανούριος κλπ. Εχει δε συλλεκτική αξία και φωτογραφίζει τη ζωή μας που τρελάθηκε. Μια μουσική περίπτωση που θα συντροφεύει τα ξημερώματα των καταθλιπτικών, των κατατρεγμένων, των καταραμένων.

Ενας φτηνός δίσκος για όλους. Υπάρχουν κομμάτια που είναι ακατάλληλα για ανηλίκους παρότι αποσπάσαμε την γονική συναίνεση των άτεκνων.

Κυκλοφορεί δυστυχώς με το νόμο από την MINOS-EMI στα λίγα εναπομείναντα καταστήματα δίσκων.

Ο εμπνευσμένος Γιάννης Ζουγανέλης


ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ, Π. Μουζουράκης, Γ. Μυλωνάς, Β. Ασημάκης, Α. Κωνσταντόπουλος, Λ. Μπαλάφας, Μ.Πολυχρονίδη, Στ. Πασπαράκης

1. ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ
2. ΕΙΣΑΙ ΔΗΘΕΝ
3. Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΡΟΚΑ
4. ΟΙ ΗΛΙΚΙΕΣ ΜΟΥ
5. ΜΙΑ ΛΕΞΗ
6. ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
7. ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ Η ΖΩΗ
8. ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ
9. ΜΗ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ
10. ΨΑΧΝΟΜΑΙ... Ο ΜΠΑΓΛΑΜΑΣ
11. ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΑΚΟ ΠΟΥΛΙ
12. THE GREEK METAL
13. ΜΙΑ ΦΩΝΗ
14. ΑΛΛΟΥ ΣΥΧΝΑΖΩ
15. ΑΝΑΨΕ – ΣΒΗΣΕ

Απόψεις επωνύμων για το cd:

Τζέιμς Μποντ: Ακούγεται φισέκι
Ρομπέν των Δασών: Επιτέλους η οικολογία στο τραγούδι
Ισνογκουντ: Δίσκος στη θέση ιπτάμενου
Ντάλτονς: Είναι και για τη φυλακή
Κάρλος Σαντάνα: Αν και λευκός ο καλλιτέχνης είναι σατανικός
Κων/νος Καραμανλής: Μπράβο! Νέος Σπανουδάκης
Α.Παπαρήγα: Αντιδραστικός μεν και δε
Γ.Καρατζαφέρης: Πως επιτρέπει η Ε.Ε. αυτά τα αναρχοαυτόνομα τα βασιλοκομουνιστικά.
Α.Τσίπρας: Δεν θα συνεργαστούμε ποτέ με το ΠΑΣΟΚ
Μπρους Σπρινγκστιν: Δεν υπάρχει ελληνικό ροκ χωρίς τον Ζούγα
Μαντόνα: Γιάννη, αξίζεις, είσαι έρωτας παντοτινός
Μπίλιω: Μας παίρνει όλη η ομογένεια και μας ζητάει τραγούδια του Μητροπάνου και του Τερζή

Βιογραφία – Δισκογραφία Γιάννης Ζουγανέλης

blogger templates 3 columns | Make Money Online