Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Sexy showbiz απο Ominus & Dj S


Το νέο τραγούδι του Ominus και του Dj S έχει γίνει μεγάλη επιτυχία και έχει σχολιαστεί από πάρα πολλούς για τους στίχους του αλλά και για το sexy video clip.

Διαβάστε στο Read More την συνέχεια.



Εντύπωση προκάλεσε το τραγούδι «Αγαπημένη μου Showbiz» του Ominus και του Dj S. Μέσα από το κομμάτι τους, που σύντομα θα δούμε και το videoclip, βάζουν στο στόχαστρο την Τατιάνα Στεφανίδου, τη Χριστίνα Λαμπίρη, την Έφη Θώδη καθώς και την Άντζελα Δημητρίου.

Ακόμα αναφέρονται στα Μάλια της Κρήτης, στην ελληνική τηλεόραση και στα νούμερα της AGB.

Το τραγούδι υπάρχει στο νέο τους album με τίτλο «Παραλίγο Διάσημοι».

Απολαύστε το sexy video clip


Οι στοίχοι του τραγουδιού
Αγαπημένη μου showbiz

Μπήκα μες στη showbiz να φέρω ένταση και δράμα
σα να βλέπεις τη Λαμπίρη να 'ναι δίπλα στην Τατιάνα!
διάνα πετυχαίνω, φτου, στις κάμερες και βγαίνω
το στιλ μου σαν το AIDS είναι τόσο αρρωστημένο
συστημένο κάθε γράμμα, η κατάσταση είναι δράμα
όλοι τους ξεχνιούνται σαν τους παίκτες απ’ τη «Φάρμα»
κάρμα ή πεπρωμένο, τόσα χρόνια περιμένω
ν’ αποδείξω τι αξίζω, μη νομίζεις πως σε βρίζω!
Γι’ αυτό κι εκνευρίζω όσους βγαίνουν στα κανάλια
και για να κάνουν νούμερα τους τρέχουνε τα σάλια
μεθάει η επιτυχία γι’ αυτό γίνονται όλοι «χάλια»
όπως κάνουνε οι Αγγλοι όταν βρίσκονται στα Μάλια
πολλοί με κατακρίνουν μα τους βλέπω όλους με κιάλια
όπως έκανε η Αντζελα όταν έφαγε μπουκάλια!
δεν θα με δεις στης Μαριλένας το γάμο
να σκάω σαν γαμπρός με συνολάκι Ferragamo!

Ολοι μες στη showbiz... πίνουνε τα πάντα!
Μετράει η AGB το χάλι σου Ελλάδα!
Ξέχνα τη ρετσίνα και τη φασολάδα!
Γινήκαμε Ευρωπαίοι και πνιγήκαμε στα χρέη!

Στο σπίτι πάντα το τρανζίστορ έπαιζε αμερικάνικα
και στο σχολείο έβαζα φαρδιά με κοντομάνικα,
άδικα με κράζανε για καθετί που φόραγα
Μετά από δέκα χρόνια... όλοι ζητάνε αυτόγραφα!
«Θέλω ένα για μένα και για την ξαδερφούλα μου»!
για να μ’ αναγνωρίσουνε ματώσανε τα ούλα μου
Κούλα μου, σου το ’χα πει «κωλόπαιδο ο Κυριάκος»
όπου κι αν περπάταγα, ορθάνοικτος ο λάκκος
δεν ήμουνα καλό παιδί, δεν είχα φωτοστέφανο
γι’ αυτό το λόγο τράβηξα για Χίο σαν τον Στέφανο

Μολύνουν σαν τον τέτανο όσα σκέφτομαι και γράφω
κι αφήνουν στο άκουσμά τους ανοικτή την κάτω γνάθο!
Τι μου ’μελλε να πάθω στη showbiz και μένα
σαν τα μαλλιά των emo όλοι τα χουν «μπερδεμένα»
δεν έφυγε η γκαντεμιά κι ας έσπασε το ρόδι
Ominus ξανά, τάδε έφη σαν τη Θώδη!
Εγώ μιλάω ελληνικά μα τους ακούγονται κινέζικα
και ποιο το αποτέλεσμα; Α...... καλαβρέζικα!
Συγγνώμη αν σε προσβάλλω με τον τρόπο που εκφράζομαι
ειλικρινά δεν φταίω... γιατί εξαναγκάζομαι
να κάνω τον κινέζο σαν τον Κώστα τον Σημίτη
μα το δικό μου το πουλί δεν πιάνεται απ’ τη μύτη
πέφτει σαν τον κομήτη, πάνω σε κάθε σπίτι
χτυπώντας 13 φορές πριν ξημερώσει Τρίτη
κι ας είμαι απ’ την Κρήτη, μου βγάλανε το λάδι
γιατί φέρνω το φως σ’ ένα απύθμενο σκοτάδι
ποτέ δεν ακολούθησα το trendy τους κοπάδι
κι αφήνω ανεξίτηλο το κάθε μου σημάδι!

Σχετικές αναρτήσεις

"Αγαπημένη μου showbiz" με Ominus & Dj "S"



blogger templates 3 columns | Make Money Online