Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

Ο Χρήστος Δάντης στην Αρχιτεκτονική


Ο Χρήστος Δάντης ξεκινάει τις live εμφανίσεις του μαζί με τους Ηθικόν Ακμαιότατον και τους 48 Ώρες

Διαβάστε περισσότερα στο Read More


Στην “Αρχιτεκτονική” θα εμφανίζεται από την Κυριακή 23 Νοεμβρίου ο Χρήστος Δάντης με ένα πρόγραμμα γεμάτο κέφι και επιτυχίες.

Μαζί του θα είναι τα συγκροτήματα Ηθικόν Ακμαιότατον και 48 Ώρες.

Με ένα προσωπικό χειρόγραφο μήνυμα ο Χρήστος Δάντης ανακοινώνει την έναρξη των εμφανίσεών του στην Αρχιτεκτονική στο Γκάζι την Κυριακή 23 Νοεμβρίου.

Παιδιά... η μουσική είναι αρρώστια... Αν της κρυφτείς, θα σε ξαναβρει. Αν δεν της κάνεις τα χατίρια, θα σε κάνει ρεζίλι στο δρόμο. Αν δεν την αγαπάς θα στα σπάσει... όλα! Γι' αυτό φέτος κι εγώ τα "σπάω", γιατί ξεσπάω, γιατί μου την έδωσε γιατί μου τη βάρεσε, γιατί μ'αρέσει να΄μαι εκτός τροχιάς και θέλω να κάνω όσα μου έλειψαν... Γιατί η μουσική είναι αρρώστια!!! Όπου κι αν βρίσκεσαι, όπου κι αν ζεις. Κι εγώ ζω και επιμένω να της κάνω τα χατίρια. Αυτή τη φορά με δύο καινούργιους αστερισμούς. Τους "Ηθικόν Ακμαιότατον" και τις "48 Ώρες". Δυνατοί, τρελαμένοι, λαμπεροί όπως και ο κόσμος που ζούμε!!!
Χρήστος Δάντης


Δείτε το χειρόγραφο μήνυμα του Χρήστου

Photobucket

blogger templates 3 columns | Make Money Online