Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Η Ελεονώρα Μελέτη στο Nitro !!!


Η Ελεονώρα δεν είχε ποτέ πρόβλημα να είναι ειλικρινής στις συνεντεύξεις της.
Ούτε θέλησε ποτέ να κρυφτεί. Απλώς αυτήν τη φορά αφέθηκε
λίγο παραπάνω απ’ όσο την είχαμε συνηθίσει.
Είπε (στη συνέντευξη) και έκανε (στη φωτογράφιση) ό,τι ακριβώς ήθελε.
Δημοσιεύουμε uncut.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More

Στο ντιβάνι του ψυχαναλυτή

«Δεν μιλούσα σε κανέναν για όλα αυτά που ζούσα. Γκόμενο δεν είχα, δεν ήθελα να βγαίνω με τις φίλες μου (που τις υπεραγαπώ) και να τις φορτίζω συνεχώς με όλα αυτά, ήθελα να περνάμε πιο ευχάριστα το χρόνο μας, διασκεδάζοντας. Τελικά, το έλυσα μόνη μου: στο ντιβάνι. Πάω εννιά χρόνια σε ψυχολόγο, το γουστάρω, μου αρέσει πολύ. Έλυσα πολλά μέσα από αυτό και, ειδικά εκείνη την περίοδο, κατάλαβα πολλά για τους ανθρώπους, αλλά κυρίως για μένα. Συνεχίζω να πηγαίνω σε ψυχολόγο, σε συνεδρίες αυτογνωσίας, μία φορά την εβδομάδα».

«Έχω κάνει μποτοξάκι»

«Με την εμφάνισή μου δεν έχω καμία ανασφάλεια – ούτε συγκριτικά με κάτι άλλο ούτε σε σχέση με τον εαυτό μου. Έχω κάνει ένα μποτοξάκι λόγω ενός προβλήματος που έχω με ημικρανίες, αλλά πιστεύω ότι, αν κάποια στιγμή το νιώσω, θα κάνω και πλαστική. Δε θα ’χα κανένα πρόβλημα. Γενικά, είμαι ανοιχτή σε οποιαδήποτε αλλαγή, φτάνει να φέρνει αλλαγή και στη ζωή μου εσωτερικά. Υπάρχουν άνθρωποι που, ενώ δε θεωρούνται κούκλοι, έχουν ένα δυναμισμό που σε κερδίζει. Χίλιες φορές πάντως να είσαι μια καλοδιατηρημένη μεγάλη γυναίκα από μια γυναίκα που μπεμπεκίζει κάνοντας πλαστικές για να κρύψει χρόνια που όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν».

«Έχω φάει εφάπαξ κέρατα για όλη μου τη ζωή»

«Έχω κάνει τρεις μεγάλες σχέσεις στη ζωή μου. Η μεγαλύτερη ήταν τριάμισι χρόνια. Όταν έπρεπε να χωρίσω, προετοίμαζα την αναχώρηση. Τη γνωστοποιούσα έμπρακτα, αλλά και θεωρητικά. Στην απιστία είμαι σκύλα, δεν ακούω καν δικαιολογία. Μέσα μου μπορεί να βρω τη δικαιολογία ή να τη δημιουργήσω, αλλά κάτι έχει ήδη σπάσει, εξαφανίζομαι. Όταν ήμουνα μικρότερη, με είχαν απατήσει, έχω φάει εφάπαξ κέρατα, από έναν άνθρωπο, για όλη μου τη ζωή. Το έμαθα όμως, το ανακάλυψα, με έναν πολύ μαγικό τρόπο μου ήρθε στο πιάτο. Ξέρω ότι, άθελά μου, έχω πληγώσει έντονα κάποιους. Συμβαίνει. Επίσης δεν κάνω ποτέ σκηνές ζηλοτυπίας στους συντρόφους μου. Μου λέει, για παράδειγμα, ο Γιάννης χθες “Θα βγω για ένα ποτό με τους φίλους μου”. “Να βγεις” του λέω “ εγώ θα πέσω να κοιμηθώ”. Και διακοπές να μου ζητήσει να πάει με τους φίλους του, εμένα δε με νοιάζει. Του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη».

Περισσότερα στο Nitro που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online