Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Η "hot" Ιζαμπέλα Στρατηγάκη στο νέο Maxim !!!


Είναι μισή Ελληνίδα και μισή Γερμανίδα

Έχει σπουδάσει σχέδιο μόδας, προσωρινά ασχολείται
με το μόντελινγκ και θέλει να «χωθεί» στην τηλεόραση

Συχνάζει στα Εξάρχεια και ακούει heavy metal

Αν θες να τη «ρίξεις», πρέπει να είσαι κάτω από 20 και να έχεις μακρύ μαλλί

Μην κάνεις τίποτα παραπάνω από το να την κεράσεις μια μπίρα.

Τα υπόλοιπα άσ’ τα πάνω της.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More



Ο Κωστάκης ο Χρήστου μου είπε ότι είσαι «Μεταλού». Σίγουρα θα έχεις μια hard rock ιστορία από τη ζωή σου να μου διηγηθείς.

Οι γονείς μου ήταν κι αυτοί μεταλάδες και δεν με είχαν βαφτίσει μέχρι τα δεκατέσσερα! Ήθελαν να επιλέξω εγώ το όνομα και τη θρησκεία μου. Βαφτίστηκα, λοιπόν, Ιζαμπέλα-Αικατερίνη (από τη γιαγιά μου) στο ναό της Ευαγγελίστριας στα Χανιά.



Περίγραψε μου τη φάση της βάφτισης. Αν μπορείς κάνε focus στο σημείο που μπαίνεις στην κολυμπήθρα.

Εννοείται πως δεν ήμουν γυμνή, είχα ήδη το στήθος που έχω τώρα! Το σουτιέν που φορούσα ήταν ειδική παραγγελία, στο χρώμα του δέρματος. Μπήκα στην κολυμπήθρα (το νερό έφτανε μέχρι τη γάμπα μου) και ο παπάς μού έριχνε νερό. Θυμάμαι ότι η νονά μου με το ζόρι με έφτανε, ήταν πολύ κοντή. Η όλη φάση είχε πολλή πλάκα. Ακόμα τη βλέπω στο βίντεο και γελάω!

Το πιο ωραίο κομπλιμέντο που έχεις ακούσει για το βυζικό φαινόμενο που κουβαλάς πάνω σου ;

Θα σου φανεί περίεργο, αλλά όσοι άντρες είχα μέχρι τώρα δεν το εκτιμούσαν. Μου έλεγαν «Έχεις ωραίο στήθος, αλλά εμένα μου αρέσουν τα μικρά». Δεν είναι εντελώς ξενέρωτο αυτό;

Η συνέχεια στο Maxim Οκτωβρίου (Νο 49) που κυκλοφορεί

blogger templates 3 columns | Make Money Online