Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Η Βάσια Λόη στο GALA της Κυριακής !!!


Η Μαρία Σταματέρη συναντά τη Βάσια Λόη
αυτήν την Κυριακή στην εκπομπή GALA.

Για πρώτη φορά μπροστά στην κάμερα, η παρουσιάστρια
της εκπομπής του ALTER, TV Weekend, Βάσια Λόη,
παίρνει τη ζωή της από την αρχή.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Θυμάται τα πρώτα της χρόνια στη Γερμανία, όπου γεννήθηκε, και το παιδικό της όνειρο να γυρίσει στην Ελλάδα.

«Όταν ήμουν μικρή, ήμουν πολύ ζωηρή Ταλαιπώρησα πολύ τους γονείς μου. Θυμάμαι ότι δεν ήθελα να πηγαίνω σχολείο. Μια φορά με είχαν αφήσει και είχαν πάει ταξίδι. Όσο καιρό λείπανε, δεν πάτησα ούτε μια μέρα στο σχολείο. Φυσικά ο πατέρας μου το έμαθε και μετά με συνόδευε ο ίδιος στο σχολείο για να είναι σίγουρος ότι πηγαίνω. Το σχολείο δεν ήταν ό,τι καλύτερο για μένα».

Η Βάσια Λόη απαντά και στην ερώτηση της Μαρίας Σταματέρη για τη δημόσια κόντρα που ξέσπασε ανάμεσα σε αυτήν και τη Ναταλία Γερμανού στην αρχή της τηλεοπτικής περιόδου, σε σχέση με τα νούμερα τηλεθέασης στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου και τη Σοφία Αλιμπέρτη:

«Με πήρε κάποια στιγμή τηλέφωνο η Ναταλία και μου είπε “έχω ένα παράπονο, τα δικά μου τα νούμερα τα αποσιωπάτε που είμαι τις περισσότερες φορές μπροστά ενώ όταν περνά μπροστά η Σοφία (Αλιμπέρτη) το φωνάζετε”. Εγώ της απάντησα ότι αυτό το πράγμα δεν ισχύει. Τυχαίνει όταν λέμε εμείς τα νούμερα να είναι μπροστά η Σοφία. Δεν γίνεται κάτι επίτηδες».

Η Βάσια Λόη δεν διστάζει να μιλήσει και για τα προσωπικά της. Για πρώτη φορά η όμορφη παρουσιάστρια του ALTER παραδέχεται ότι είναι ερωτευμένη με τον επιχειρηματία Νίκο Μαδιά, αλλά αποφεύγει να φωτογραφίζεται μαζί του. Όταν η Μαρία Σταματέρη τη ρωτά αν πρόκειται να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας εκείνη δεν διστάζει να απαντήσει:

«Ναι... γιατί όχι;... βέβαια έχουμε ένα πρόβλημα με το νυφικό. Δεν έχουμε καταλήξει ακόμα αν θα είναι μακρύ ή κοντό».

1 σχόλια:

Unknown είπε...

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΓΛΥΦΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΥΜΗΣΤΕ ΜΟΥ...ΑΠΟ ΤΑ PLAYMATE ΔΕΝ ΞΕΦΥΤΡΩΣΕ?

blogger templates 3 columns | Make Money Online