Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Ο Γιώργος Λιανός μιλάει για τον επερχόμενο γάμο του !!!


Ένας σχεδόν κινηματογραφικός έρωτας που εξελίσσεται σε δύο ηπείρους -με πολλές πτήσεις αεροπλάνων, χαρούμενες επισκέψεις και σπαρακτικούς αποχωρισμούς-, μια πρόταση γάμου στη Βενετία και ένα ορθόδοξο μυστήριο, καλοκαιρινό, που ετοιμάζεται να γίνει δίπλα στη θάλασσα. Ο Γιώργος Λιανός , εκτός από τη Σοφία, τη Βίκυ, τη Δέσποινα, μιλάει για άλλη μία γυναίκα: την Ανθή. Κι αυτή είναι η πρωταγωνίστρια της ζωής του.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


«Είναι πολύ καλός» λέει τρυφερά «με έχει πάντα στο μυαλό του, είμαι η προτεραιότητά του στη ζωή και είναι απλά υπέροχος. Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και ήμουν από την αρχή σίγουρη πως θα γίνουμε ζευγάρι». Το «για πάντα» αιωρείται, με αυτές τις φλύαρες σιωπές που μπορούν και κάνουν μόνο οι ερωτευμένοι.

«Η Ανθή έχει κατανόηση, είναι ακομπλεξάριστη, απροβλημάτιστη και πάνω απ' όλα καλός άνθρωπος» λέει ο Γιώργος με τη σειρά του για όλα εκείνα που τον έκαναν να την αγαπήσει. «Όταν βρεις τον άνθρωπό σου, πρέπει να κάνεις τα πάντα για να τον κρατήσεις δίπλα σου. Κι έτσι, λέμε να παντρευτούμε στα τέλη του καλοκαιριού και να κάνουμε ανοιχτό γάμο, δίπλα στη θάλασσα...». Η Ανθή συμπληρώνει την εικόνα και τη φράση: «...αλλά όχι σε νησί. Να παντρευτούμε στη θάλασσα δίπλα, αλλά στη θάλασσα της Αττικής. Και γιατί μας αρέσει η αίσθησή της, αλλά και γιατί θα έρθουν καλεσμένοι από Αμερική. Θα κάνουν τόσο μεγάλο ταξίδι, μην τους ταλαιπωρήσουμε κι άλλο».

Κάτι ψελλίζω, πως καλοκαίρι, ανοιχτός γάμος, θα πλακώσουν όλοι οι φωτογράφοι και κάμερες. Βρε Γιώργο, δεν κουράστηκες απ' την έκθεση στα ΜΜΕ;

«Μα, δεν θέλω να κρύβομαι. Και ένας γάμος , ούτως ή άλλως, είναι ένα γεγονός που είναι ανοιχτό. Δεν γίνεται κρυφά. Όποιος θέλει ας έρθει στην εκκλησία, θα απαγορεύσουμε την είσοδο; Ε, τώρα στο παρτάκι μας μπορούμε να είμαστε πιο πολύ παρεΐστικα, στο πάρτι για πάρτη μας, ναι; Δεν θέλω μεγάλο νταραβέρι, αλλά ούτε και να κρύβομαι».

Τώρα που η Ανθή λείπει στην κουζίνα, βρίσκω ευκαιρία για μία ακόμη ερώτηση: Δεν είναι πολύ μικρός για γάμο; «Μικρός; Ξέρω εγώ! Είμαι 32 χρόνων. Δεν με λες και πιτσιρικά. Κι αφού βρήκα αυτό που ονειρευόμουν, σίγουρα δεν είμαι μικρός για γάμο. Όταν βρίσκεις τον άνθρωπο που πάντα ονειρευόσουν, κάνεις τα πάντα για να τον κρατήσεις. Και μου αρέσει και η εικό¬να του νέου ζευγαριού που προχωράει στη ζωή του και δημιουργεί συντροφικά, που βλέπει τη ζωή με ένα βλέμμα. Μου αρέσει αυτό το "πάμε μαζί"». Δεν τον ζηλεύει που είναι προβεβλημένος, που χαίρει αναγνωσιμότητας, που έχει τόσο ωραίες γυναίκες στο εργασιακό του περιβάλλον; «Όχι. Δεν είναι ζηλιάρα η Ανθή και καταλαβαίνει ότι παίζω ένα ρόλο σε μια δουλειά. Ούτε εγώ ζηλεύω, παρότι είναι τόσο όμορφη γυναίκα, γιατί με κάνει και νιώθω ασφάλεια, δεν μου δίνει δικαιώματα».

Αλήθεια, θέλουν να κάνουν παιδιά; Σύντομα; «Λατρεύω τα παιδιά, άλλωστε γι' αυτό παντρευόμαστε! Θέλω να κάνουμε πολλά παιδιά, αλλά όχι αμέσως» λέει η Ανθή επιστρέφοντας κοντά μας. Ο Γιώργος την κοιτάζει και συμφωνούν μάλλον για πολλοστή φορά στα όσα λένε. «Θέλουμε να κάνουμε παιδιά. Πιστεύω ότι τρία είναι καλά, αρκεί να έρθει το κοριτσάκι, γιατί στην οικογένεια έχουμε μια παράδοση στα αγόρια». Λένε πως ο Γιώργος που έχει ζήσει πολλά χρόνια μόνος, λόγω σπουδών και δουλειάς, βοηθάει στη λάντζα του σπιτιού, αν και τώρα τελευταία, επειδή λείπει συνέχεια, η Ανθή κάνει όλες τις δουλειές και τις ετοιμασίες του γάμου τους μόνη της. Ο Γιώργος, όμως, επιμένει ότι όλα θα φτιάξουν με τον καιρό, πως θα βρίσκουν χρόνο ο ένας για τον άλλον. Λέει ακόμη πως δεν έχει ταμπού, πως για αυτόν στο σπίτι δεν υπάρχουν γυναικείες και αντρικές δουλειές, αν και προτιμά να αναλάβει την κουζίνα. Θεωρεί τον εαυτό του σεφ αξιώσεων και σπεσιαλιτέ του είναι τα κοκκινιστά και οι ηπειρώτικες πίτες.

Για άλλη μία φορά, τον ρωτάω κι εγώ αυτό που σίγουρα έχει βαρεθεί να ακούει, υπό το όλο κατανόηση και -ελαφριά- ανησυχία βλέμμα της Ανθής: «Τι πιστεύεις ότι δεν έκαναν καλά ο Νίκος με την Κατερίνα, Γιώργο;». Χωρίς να δείξει πόσο δυσανασχετεί, πράγμα που είναι μάλλον αδύνατο, απαντά πως «Τηλεοπτικά ήταν extreme για τα γούστα της πρωινής ζώνης, σύμφωνα με τη δική μου θεώρηση. Προσωπικά μου αρέσει το χιούμορ τους, αν και δεν τους έχω κάνει παρέα, αλλά δεν ξέρω πώς το εισπράττει ο θεατής». Η Ανθή θέλει τον Γιώργο μουσικό, όπως άφησε να εννοηθεί. Ο ίδιος τι επιλέγει; Τη μουσική ή την τηλεόραση; «Το πάθος μου και η δουλειά μου είναι η μουσική. Μάλιστα, στις αρχές Νοεμβρίου κυκλοφόρησε το νέο μου CD single Κρατάει για Πάντα από τη Heaven. Είχα ορισμένες προτάσεις που δεν μου άρεσαν σε κάποια νυχτερινά μαγαζιά, παράλληλα ήρθε η πρόταση για το X-Factor και δέχτηκα. Σκέφτηκα "Ας το δοκιμάσω". Στη συνέχεια, ήρθε η πρόταση για τη Σοφία Αλιμπέρτη και το βρήκα καλή ευκαιρία. Η αλήθεια είναι ότι δεν με αφήνει αδιάφορο ο χώρος της τηλεόρασης, αρκεί να μου αρέσει το τηλεοπτικό προϊόν». Θα με αποχαιρετίσουν ενώ θα κρατιούνται χέρι χέρι, στην πόρτα του διαμερίσματός τους. Θα κλείσουν αργά αργά, ευγενικά την πόρτα, καμουφλάροντας την ανάγκη τους να κρατήσουν όλο τον κόσμο έξω, να μείνουν οι δυο τους, να αδιαφορήσουν για όλους μας. Και ζήσαμε αυτοί καλά κι εγώ χειρότερα σε μποτιλιάρισμα στη Βουλιαγμένης...

Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online