Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Η Ευγενία Μανωλίδου στο «Gala» με την Μαρία Σταματέρη


Το τηλεοπτικό πρόσωπο που σχολιάστηκε όσο κανένα άλλο τη φετινή τηλεοπτική περίοδο, η Ευγενία Μανωλίδου, φιλοξενείται από τη Μαρία Σταματέρη και την εκπομπή «Gala» αυτή την Κυριακή.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More

Η παρουσιάστρια του τηλεπαιχνιδιού του ΑΝΤ1 «Η Στιγμή της Αλήθειας» και σύντροφος του βουλευτή του ΛΑΟΣ Άδωνη Γεωργιάδη, απαντάει σε όλα όσα της καταλογίζουν και αρνείται να επιτρέψει στο τηλεοπτικό life style να ενοχλήσει τη ζωή της.

Η Ευγενία Μανωλίδου θυμάται τον γάμο που έκανε σε ηλικία 20 ετών, λίγο πριν φύγει για την Αμερική:

- «Ήταν ένας άνθρωπος τον οποίο έβλεπα σαν αδελφή ψυχή μου... δεν ξεκίνησα διαδικασίες για το διαζύγιο, γιατί δεν με ενδιέφερε κάτι τέτοιο. Ήθελα απλά να τελειώσει σιγά - σιγά, ομαλά με την πάροδο των χρόνων».

Σχετικά με τη μουσική, δηλώνει ότι δεν έφυγε ποτέ από τη ζωή της. Τα σχέδιά της γύρω από τη σύνθεση και τις συναυλίες κλασσικής μουσικής παραμένουν πάντα στον ορίζοντα:

- «Δεν θέλω να βάλω στη ζωή μου την τηλεόραση, γιατί φοβάμαι ότι θα σπρώξει τη μουσική... Κι εμένα το κομμάτι της τηλεόρασης με ενδιαφέρει λιγότερο από την ενασχόλησή μου με τη μουσική».

Για τα σχόλια που προκάλεσε το ριάλιτι τηλεπαιχνίδι που παρουσιάζει εξομολογείται:
- «Πέφτουν όλοι να με φάνε. Έχω υποστεί τον χειρότερο κανιβαλισμό που έχει υποστεί ποτέ άνθρωπος στη “Στιγμή της Αλήθειας”... Μου αλλάξανε τα φώτα».

Όσο για το περίφημο «μπουμπούκος», το χαϊδευτικό που χρησιμοποίησε για τον σύντροφό της, δηλώνει μετανοιωμένη αλλά και πολύ ενοχλημένη από τη συνεχή εκμετάλλευσή του από τις πολιτικές εφημερίδες.

Η Ευγενία Μανωλίδου αρνείται να ενταχθεί στο τηλεοπτικό star system και με ευθύτητα απαντάει στα σχόλια λέγοντας:
- «Δεν έχω 125 φορέματα, έχω πέντε. Και αυτό το φόρεμα θα το ξαναφορέσω και έξω, και σε οποιαδήποτε άλλη περίσταση είναι κατάλληλο. Θα βαρεθείτε να το βλέπετε».

Ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλάει στην κάμερα της εκπομπής και σχολιάζει την παρουσία της συντρόφου του στο τηλεπαιχνίδι.

blogger templates 3 columns | Make Money Online