Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Το επίμαχο βίντεο της Τζούλιας Αλεξανδράτου !!!


Όλα ξεκίνησαν με μια σύλληψη της Τζούλιας στο αεροδρόμιο.
Αυτή ήταν η αρχή για μια μεγάλη ιστορία που περιλαμβάνει μηνύσεις
καβγάδες και αποκαλυπτικά «ροζ» βίντεο.


Διαβάστε Περισσότερα στο Read More



Ο κ. Ψωμόπουλος ισχυρίστηκε δημόσια ότι ζεις σε κατάσταση πίεσης και δεν συμπεριφέρεσαι ελεύθερα και με δική σου βούληση. Ισχύει κάτι τέτοιο; Μιλάει για «ροζ» βίντεο που σε υποχρεώνουν να είσαι «όμηρος» στα χέρια επιτήδειων...

Δεν ισχύει τίποτα απ’ όλα αυτά. Είμαι εντελώς ελεύθερη, αποφασίζω για τη ζωή μου και για τη δημόσια εικόνα μου, είμαι 23 χρόνων, ενήλικη, έξυπνη και μορφωμένη. Δεν βγήκα μόνη μου στο χώρο του μόντελινγκ, οι ίδιοι οι γονείς μου, μου το επέτρεψαν και με προέτρεψαν να το κάνω και τους ευχαριστώ. Θα ξεκαθαρίσω όμως για πρώτη και τελευταία φορά και μόνο σε εσάς όλο το μυστήριο που περιβάλλει το θρίλερ του «ροζ» βίντεο που με απεικονίζει σε καυτές και τολμηρές ιδιωτικές μου στιγμές. Πρόκειται για το βίντεο το οποίο τράβηξε ο ίδιος ο κύριος Ψωμόπουλος, κρατώντας την κάμερα με τα χέρια.

Αν είχαμε το βίντεο αυτό στα χέρια μας, τι θα βλέπαμε;

Θα δείτε, κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης, τον κύριο Ψωμόπουλο να κρατάει την κάμερα, υπάρχουν πάρα πολλές σκηνές με πολλές στάσεις που με απεικονίζουν κάνοντας μόνο σεξ και σε πολλούς διαφορετικούς χώρους. Δεν ήταν μόνο η κρεβατοκάμαρα, ήταν το μπάνιο, το σαλόνι, το πάτωμα. Είναι αλήθεια ότι δεν έχω ξανακάνει σεξ με κάποιον να με σκηνοθετεί. Όταν τον ρώτησα γιατί το κάνει αυτό, μου είπε: «Το κάνουμε αυτό γιατί θα είναι η πιο όμορφη τσόντα που θα δούμε και θα υπάρχει από μας».

Ποια θα είναι τελικά η δική σου απάντηση, στα βίντεο και στις μηνύσεις;

Θα ακολουθήσω τη νόμιμη οδό, θα εξαντλήσω κάθε ένδικο μέσο και πιστεύω ότι η ελληνική δικαιοσύνη θα με δικαιώσει. Εκτός αυτού, σκοπεύω να αντεπιτεθώ, σε λιγότερο από ένα μήνα θα κυκλοφορήσω το δικό μου dvd, το οποίο περιλαμβάνει τα πιο καυτά στιγμιότυπα που απεικονίζουν εμένα την ίδια εντελώς γυμνή σε άψογες καλλιτεχνικές σκηνές. Είναι το δώρο μου στον κόσμο που άκουσε τόσα πολλά και θέλει να δει την Τζούλια έτσι όπως δεν την έχει δει ποτέ. Πρόκειται για μια δική μου παραγωγή, την οποία θα τη διαθέσω εγώ η ίδια, σε συνεργασία με κορυφαία εταιρία παραγωγών. Όλη η Ελλάδα θα έχει στα χέρια της την Τζούλια. Θα τα δείξω όλα.

Συνήθως τα ζευγάρια με τέτοιο πάθος καταλήγουν πάντα μαζί, ακόμη κι αν μεσολαβούν μηνύσεις. Υπάρχει περίπτωση να ξαναγυρίσεις κοντά του;

Όχι, δεν θα ξαναγυρίσω ποτέ.

Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online