Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Η Δέσποινα Βανδή στο νέο τεύχος του Nitro !!!


Η μοναδική Δέσποινα Βανδή, συμπληρώνει
το σημειωματάριο του Nitro με όλες τις σημαντικές στιγμές
που της έρχονται στο μυαλό από τότε που θυμάται
τον εαυτό της, μικρό κορίτσι στη Γερμανία.


Διαβάστε Περισσότερα στο Read More

Η ιδέα τής άρεσε – δεν το είχε ξανακάνει. Κι έτσι, διαβάζοντας τα εντυπωσιακά ευανάγνωστα καλλιγραφικά της γράμματα, μάθαμε γι’ αυτήν πράγματα που ούτε καν φανταζόμασταν.

15 χρονών: Ανασφάλειες

Στα 15 ήμουν ένα κορίτσι με πάρα πολλά κόμπλεξ. Δεν πίστευα ποτέ πως μπορεί να γυρίσει να με κοιτάξει αγόρι, και οι ιστορίες με έρωτες που θυμάμαι από τότε είναι μόνο αυτές που μου διηγούνταν οι φίλες μου. Με τη μαμά μου, φυσικά, δεν κάναμε καμία τέτοια κουβέντα. Η μεγάλη μας κόντρα τότε ήταν πως εκείνη ήθελε να μου μάθει να κάνω όλες τις δουλειές του σπιτιού συν κέντημα και πλέξιμο, κι εγώ, ενώ μέσα μου ήθελα να κάνω άλλα πράγματα, επί της ουσίας έκανα αυτό που ήθελε η μαμά μου. Επαναστάτησα πολύ μεγαλύτερη, όταν πέρασα στο πανεπιστήμιο και αποφάσισα να διαγράψω τη δική μου πορεία.

Εγώ και οι άλλες

Ποτέ μου δεν ένιωσα το γυναικείο ανταγωνισμό. Για να είμαι ειλικρινής, άργησα να νιώσω γυναίκα: ωραία αισθάνθηκα για πρώτη φορά μετά τα 25 και πραγματικά γυναίκα αισθάνθηκα μετά τα 30. Πιο πριν δεν ξέρω ακριβώς τι ήμουν. Ακόμα κι αν κάποιος μου έλεγε «Τι όμορφη είσαι», εγώ ακόμα έβλεπα πάνω μου τον 15άχρονο άχαρο εαυτό μου, με τα παραπανίσια κιλά της εφηβείας, τα άφρο κατσαρά μου μαλλιά, τα άναρχα. Την καταπίεζα τη γυναίκα μέσα μου για χρόνια. Θυμάμαι τις ωραίες συμμαθήτριές μου, ας πούμε, με το ωραίο σώμα, τα ξανθά μαλλιά και τα γαλάζια μάτια και το πόσο διαφορετική ένιωθα από αυτές.

Όταν γνώρισα τον Ντέμη

Ξεκινήσαμε χαλαρά αυτήν τη σχέση, αφού και οι δύο είχαμε βγει από πολύ ταλαιπωρημένες προηγούμενες σχέσεις. Όχι, δε γνωριστήκαμε μέσω κοινών φίλων. Με πήρε εκείνος τηλέφωνο, και το πρώτο ραντεβού μας ήταν στην Παλιά Αγορά στη Φιλοθέη. Όταν ήμουν πλέον με τον Ντέμη ήταν που άρχισε και το κυνήγι των παπαράτσι, το οποίο αντιλήφθηκα στο αεροδρόμιο επιστρέφοντας από ένα ταξίδι μας στο Μαρόκο.

Περισσότερα στο Nitro που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online