Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Ο Μύρωνας Στρατής στο BigFish !!!



Ο ταχύτερα ανερχόμενος pop star της εποχής μιλά για την αναπάντεχη επιτυχία του, τις φιλοδοξίες του, τις εκδηλώσεις θαυμασμού των κοριτσιών και αποκαλύπτει ότι νιώθει σαν να έχει μπει σε ένα τρενάκι λούνα παρκ

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More

Απλός, ειλικρινής, ντροπαλός, Ο Μύρωνας Στρατής που είναι μόλις 27 ετών, δεν φαίνεται να μοιάζει καθόλου, μα καθόλου, με τους υπόλοιπους τραγουδιστές της γενιάς του. Δεν πουλάει εμφάνιση, δεν ασχολείται με εφήμερες σχέσεις και δεν «πουλάει» τη φωνή του, ίσως επειδή είναι από τους λίγους που την έχουν…

Πως αισθάνεσαι που το «Πάνω απ΄ όλα» ακούγεται παντού ; Το περίμενες ;

Σε καμία περίπτωση. Όταν τελειώσαμε τις μίξεις του δίσκου, όλοι πίστευαν ότι το «Πάνω απ΄όλα» θα πάει καλά, αλλά εγώ, γνωρίζοντας τη δυσκολία του να επιπλεύσει ένα τραγούδι σήμερα, ήμουν πολύ επιφυλακτικός. Θυμάμαι ότι όταν ένας μεγάλος ραδιοφωνικός σταθμός ξεκίνησε να το παίζει, δεν το πίστευα.

Έχει αλλάξει καθόλου η ζωή σου τους τελευταίους μήνες ;

Αυτό που έχει αλλάξει είναι οι χρόνοι μου. Τρέχω όλη μέρα. Κατά τα άλλα, τα πιο προσωπικά, δεν αισθάνομαι ότι έχει αλλάξει κάτι, οι αγαπημένοι μου άνθρωποι είναι εδώ για μένα, όπως πάντα, και αυτό με γεμίζει δύναμη.

Σε τρομάζει η εφήμερη επιτυχία ;

Με τρομάζει επειδή η σχέση που έχω με τη μουσική είναι πολύ αληθινή. Θεωρώ τον εαυτό μου πρώτα ακροατή και μετά μουσικό. Αν κάποιος μου έλεγε να επιλέξω μεταξύ ενός μεγάλου hit ή πέντε σπουδαίων δίσκων χωρίς μεγάλα hits, θα επέλεγα σίγουρα το δεύτερο. Εύχομαι έπειτα από όλη αυτή την πορεία, που ώρες-ώρες με κάνει να αισθάνομαι σαν να έχω μπει στο τρενάκι του λούνα παρκ, να αφήσω πίσω μου κάτι αξιόλογο.

Φοβάσαι ότι ο επόμενος δίσκος δεν θα έχει την ίδια επιτυχία ;

Γνωρίζω ότι είναι πολύ δύσκολο να ακουστεί κάποιο τραγούδι μου τόσο πολύ όσο το «Πάνω απ΄ όλα» και δεν έχω καμία διάθεση να επαναλάβω τον ήχο ή το στυλ του. Δεν μου αρέσουν οι συνταγές επιτυχίας, θα ψάχνω νέους τρόπους να επικοινωνήσω μ’εσω των τραγουδιών μου. Έχω υπάρξει τόσο τυχερός που έστω κι αν όλα σταματήσουν εδώ, θα είμαι πολύ ευτυχισμένος.

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη του Μύρωνα Στρατή στο περιοδικό Big Fish που κυκλοφορεί σήμερα με την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα»





blogger templates 3 columns | Make Money Online