Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Η Κατερίνα Μαράτου τα “πέταξε” στο Maxim !!!


Η γνωστή (για τις αποκαλύψεις στην πίστα)
και αγαπητή τραγουδίστρια μιλάει στο Maxim
και φωτογραφίζεται όπως θα περίμενες.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Σε τι φάση είσαι τώρα; Θέλεις να μείνεις μόνη σου;

Τελείως και για πάντα, άμα γίνεται. Μισώ όλους τους άντρες!

Έχεις εκπληρώσει τη φαντασίωσή σου να πας με γυναίκα;

Όχι. Αν το κάνω, θα πάψει να είναι φαντασίωση.

Παραμένει μεγάλο όνειρο να ανοίξεις sex shop;

Το έχω ψάξει. Δυστυχώς, έχει μεγάλη γραφειοκρατία η ιστορία… Άσε που, επειδή τραγουδάω επαγγελματικά, δεν θα μπορούσα να το στηρίξω όσο θα έπρεπε. Πάντως, θα ήταν καλή επιχειρηματική κίνηση.

Τους δικούς σου δονητές πού τους έχεις;

Στη Θεσσαλονίκη. Μεγάλωσα πια. (σ.σ.: Είναι είκοσι τριών.) Τότε ήμουν ακόμα στην εξερεύνηση.
Τώρα δεν τους χρειάζομαι, έχω άντρες.

Πόσες φορές έχεις κερατώσει στη ζωή σου;

Δεν έχω κερατώσει, αλλά ποτέ δεν με πίστευαν οι σύντροφοί μου. Ένας ήταν τόσο ζηλιάρης, που για ενάμιση χρόνο δεν με άφηνε να βγω από το σπίτι, ούτε για να φτιάξω τα νύχια μου. Κι όταν πήγαινα κομμωτήριο, του έδινα σταθερό τηλέφωνο για να δει ότι είμαι εκεί.

Εσένα σε έχουν κάνει τάρανδο;

Το θεωρώ δεδομένο το κέρατο. Είναι φυσική ανάγκη για τους άντρες. Εγώ, πάλι, αν δεν γνωρίζω τον άλλον, δεν πάω μαζί του, και αυτός είναι ο άλλος λόγος που δεν έχω κάνει one night stand.

Τελειώνεις πάντα όταν κάνεις σεξ;

Πάντα. Αν δεν τελειώσω, παθαίνω ψυχολογικό.

Ποιο είναι το ρεκόρ σου;

Έχει τύχει να τελειώσω δώδεκα φορές. Όχι με κάποιον, μόνη μου.

Γουστάρεις ξύλο;

Συνήθως αυτό προκύπτει έπειτα από κάποιο χωρισμό ή ύστερα από έναν αρκετά έντονο καβγά. Τότε ακολουθεί το πιο «βρόμικο» σεξ.

Η αγαπημένη σου στάση;

Στα τέσσερα. Για να μη φαίνονται οι ατέλειες.


24932073824193386438.jpg 84972834959245552161.jpg 88012535556277459803.jpg

Δες περισσότερη Κατερίνα Μαράτου στο Maxim που κυκλοφορεί

blogger templates 3 columns | Make Money Online