Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ « Ο Άγγελος μου ο Διάβολος μου »


Ο μοναδικός Χρήστος Δάντης μας χαρίζει άλλο ένα υπέροχο τραγούδι!!!!


Στην repack έκδοση του « Εκτός Τροχιάς» θα συμπεριλαμβάνεται
το τραγούδι « ο Άγγελος μου ο Διάβολος μου » από τους τίτλους της ομώνυμης σειράς Την μουσική υπογράφει ο Χρήστος Δάντης σε στίχους Νίκου Σαρρή

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Η repack έκδοση θα κυκλοφορήσει στις αρχές του Δεκέμβρη από τη SONY MUSIC

ΕΚΤΟΣ ΤΡΟΧΙΑΣ "Όσο μεγαλώνω, τρέμω..¨ Ένας Δάντης εκτός τροχιάς! Λες και δεν ήταν πάντα! Ένα άκουσμα που αξίζει! Λες και το περίμενες καιρό! Εκεί που νομίζεις ότι ξέρεις το επόμενό του βήμα εκεί σε κάνει να τα χάνεις! Είναι ροκ και το δηλώνει χωρίς περιστροφές. Είναι καλλιτέχνης και είναι στη φύση του να εκτροχιάζεται!

Οι τίτλοι των τραγουδιών θα μπορούσαν κάλλιστα να αποτελούν κεφάλαια από το ημερολόγιο του Χρήστου.

Όταν το συνειδητοποιήσεις αισθάνεσαι αμήχανα για την αδιακρισία όμως θέλεις να συνεχίσεις, να τον ακούσεις, να τον καταλάβεις. Γνωρίζεστε πάνω από 15 χρόνια αλλά υπάρχουν πολλά που δεν ξέρεις για εκείνον.

Η φωνή του τώρα έχει την αλήθεια που καθηλώνει και αφοπλίζει.

Η φράση «όσο μεγαλώνω, τρέμω…» κουβαλά την ψυχή του και την αποκαλύπτει.
Η μουσική του είναι η έκφρασή του, το συναίσθημά του πάνω στα λόγια, ο δικός του τρόπος να κοιτάζει στα μάτια.

Η ενορχήστρωση των τραγουδιών ενισχύεται από τη διάθεσή του να παίζει με τον εαυτό του, τις δυνατότητές του, με το μυαλό του.

Ο Χρήστος Δάντης δοκιμάζει διαρκώς τα όριά του και τις αντοχές του ως καλλιτέχνης, πέφτει και σηκώνεται ξανά, επιμένει και δουλεύει σκληρά για να φτιάχνει πάντα πρωτότυπη και αυθεντική μουσική και τραγούδια. Στο άλμπουμ αυτό συναντά και πάλι την Ελεάνα Βραχάλη και συνυπογράφουν 5 τραγούδια με πρώτο το ομότιτλο «Εκτός τροχιάς» και ακολουθούν τα «Ζω και επιμένω», «Είμαι εγώ παιδί», «Κάνε τη διαφορά» και «Υποχωρώ».

Φίλος και συνεργάτης χρόνια ο Βαγγέλης Κωνσταντινίδης δηλώνει την παρουσία του και σε αυτή τη δουλειά του Δάντη με τρία κομμάτια «Μόνος μου γυρίζω», «Δεν αξίζει» και «Κάθε βράδυ στις 8».

Ο Δημήτρης Τσάφας γράφει το «Χιόνι» ενώ το τραγούδι που κλείνει τη νέα δισκογραφική δουλειά του Χρήστου Δάντη είναι το «Τόση αγάπη» σε μουσική και στίχους του Νίκου Φανουράκη, που περιέχεται και στο άλμπουμ των ΖΗΜΙΑΑ «Ένα αστέρι».

Τέλος στην repack έκδοση του «Εκτός Τροχιάς» που θα κυκλοφορήσει από την SONYBMG στις αρχές Δεκεμβρίου θα συμπεριλαμβάνεται και το τραγούδι «ο Άγγελος μου » από τους τίτλους της σειράς « ο Άγγελος μου ο Διάβολός μου».

Τη μουσική έχει γράψει ο Χρήστος Δάντης σε στίχους Νίκου Σαρρή.

Απολαύστε το τραγούδι «Εκτός Τροχιάς» από την εμφάνιση του Χρήστου στο X-Factor

blogger templates 3 columns | Make Money Online