Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

“I am… Sacha Fierce” by Beyonce - Νέο album

Στις 18 Νοεμβρίου κυκλοφορεί το νέο διπλό album της Beyonce.

Το album θα κυκλοφορήσει με δύο εξώφυλλα και δύο τίτλους. Στο ένα εξώφυλλο θα υπάρχει ο τίτλος “I am…” ενώ στο άλλο ο τίτλος “I am… Sacha Fierce”.

Σε συνέντευξη της, δήλωσε για το νέο της album:

"Το πρώτο εξώφυλλο ονομάζεται "I Am..." και το δεύτερο ονομάζεται "Sasha Fierce". Αυτό είναι το άλλο μου μισό και τώρα έχει και επώνυμο. Έχω κάποιον άλλον, ο οποίος αναλαμβάνει για μένα όταν είναι η ώρα να εργαστώ και όταν είμαι στη σκηνή, η δεύτερη προσωπικότητα που έχω δημιουργήσει και που με προστατεύει κατά κάποιο τρόπο, είναι αυτό που στην πραγματικότητα είμαι".

"Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο το πρώτο μέρος του δίσκου, "I Am...", αναφέρεται στο τι πραγματικά είμαι κάτω από όλο αυτό το makeup, κάτω από τα φώτα και κάτω από το συναρπαστικό star drama. Όσο για το Sasha Fierce είναι η πιο χιουμοριστική πλευρά του εαυτού μου, η πιο αισθησιακή, η πιο επιθετική, η πιο ειλικρινής και η πιο γοητευτική, η οποία βγαίνει στην επιφάνεια όταν δουλεύω και όταν είμαι στην σκηνή.

Δείτε το track list των δύο album:
Στο πρώτο album, “I Am…”:
1. If I Were A Boy
2. Halo
3. Disappear
4. Broken Hearted Girl
5. Ave Maria
6. Satellites

Στο δεύτερο album, "Sasha Fierce":
1. Single Ladies (Put A Ring On It)
2. Radio
3. Diva
4. Sweet Dreams
5. Video Phone

Η παραγωγή του "I Am... Sasha Fierce" έγινε από την Beyonce Knowles και Mathew Knowles.

Στο εξωτερικό ήδη έχουν βγει στα ραδιόφωνα δύο single από το νέο album της Beyonce.
Το ένα single είναι το τραγούδι "Single Ladies (Put a Ring on It)" που κυμαίνετε σε dance ήχους και το δεύτερο είναι το "If I Were a Boy" , που είναι μια ερωτική μπαλάντα.

Δείτε τα video clip των εν λόγο single





Δείτε τα δύο εξώφυλλα του album (αποκλειστικά εδώ)

Photobucket Photobucket

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

afou oloi exoume gnwrisei polu kala pia mporei na einai h Beyonce kai tis ikanothtes ths sthn showbiz den vriskw ton logo na mh thelhsoume na gnwrisoume kai thn Sasca Fierce...anupomonw na dw ti ekplikseis mporei na mas epifulasei...kai ws Sasca authn th fora!!!

blogger templates 3 columns | Make Money Online