Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Το πρώτο γυμνό «Next Top Model» !!!



Δήμητρα Αλεξανδράκη
Η πρώτη γυμνή φωτογράφηση
μετά το Next Top Model

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Επαγγελματικά, τι ακριβώς έχεις βάλει στο μυαλό σου;

Όνειρό μου είναι κάποια στιγμή να στεφθώ Μις Υφήλιος. Αλήθεια σ’ το λέω! Πέρυσι τον Αύγουστο πήγα στα Πελοποννησιακά Καλλιστεία και βγήκα αναπληρωματική Μiss Young. Βέβαια, πιστεύω ότι αδικήθηκα λίγο, γιατί ο συγκεκριμένος τίτλος –θεωρητικά– πάει στις κοπέλες που είναι μέχρι δεκαοκτώ ετών και κάνουν τώρα τα πρώτα τους βήματα. Η νικήτρια είναι είκοσι ενός ετών και επαγγελματίας μοντέλο. Μια χαρά κοπέλα ήταν, αλλά λέμε τώρα...

Θα υπέκυπτες ποτέ σε μια ανήθικη πρόταση για να μπορέσεις να ανέβεις επαγγελματικά;

Εγώ ξέρω ότι καλύτερα είναι να ανεβαίνεις σιγά και σταθερά, από τις σκάλες, παρά με το ασανσέρ, γιατί μπορεί να πέσεις από τον πέμπτο και να φτάσεις στον πάτο. Δεν θέλω να μου χαριστεί τίποτα. Ανήθικες προτάσεις είχα δεχτεί δύο πριν πάω στα καλλιστεία. Έπεσα σε λάθος ανθρώπους τη λάθος στιγμή.

Το βρόμικο μυαλό μου θέλει να μάθει τι σου ζήτησαν...

Είχα γνωρίσει ένα γνωστό μάνατζερ που δουλεύει με διάσημες κοπέλες του χώρου. Από την πρώτη μέρα ήθελε να με γδύσει, να με αγγίξει και να με τραβήξει με κάμερα. Έπαθα εγκεφαλικό! Ο τύπος μου είπε πως, αν θέλω να ανέβω και να βγάλω πολλά λεφτά, θα πρέπει να παίξω σε τσόντες που προβάλλονται μόνο στην Ευρώπη. Επίσης, με... συμβούλεψε να είμαι άπληστη και να εκμεταλλεύομαι καταστάσεις, ενώ με απείλησε πως, αν στην πορεία της καριέρας μου ξανασυναντηθούμε, θα μετανιώσω που δεν τον άκουσα. Φυσικά, την έκανα με ελαφρά, και όχι μόνο δεν το μετάνιωσα αλλά πείσμωσα περισσότερο.

Βλέπω ότι έχεις κορμί-λαμπάδα! Γυμνάζεσαι συχνά;

Βασικά, ασχολούμαι με το τζούντο, και μάλιστα είμαι πανελλήνια πρωταθλήτρια στην κατηγορία των 57 κιλών. Έχω πάρει μέρος σε πολλούς αγώνες και δεν μασάω.

Διάβασε περισσότερα στο Maxim που κυκλοφορεί

blogger templates 3 columns | Make Money Online