Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Η Έλενα Παπαρίζου στο Down Town !!!



Ύστερα από επτά ώρες φωτογράφησης
σε μια σουίτα του Vouliagmeni Suites
μπορείς να μάθεις πολλά πράγματα για την Έλενα Παπαρίζου.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More

Ότι έχει υψοφοβία, ότι είναι αλλεργική στους ξηρούς καρπούς, ότι κοιμάται το πολύ πέντε ώρες την ημέρα για να μη χάνει τη μέρα, ότι γελάει πολύ δυνατά, ότι τώρα που δεν δουλεύει έχει ξεσυνηθίσει τα τακούνια αλλά και τον κρύο καιρό της Σουηδίας και ότι της αρέσει πολύ όχι απλά να μαγειρεύει καθημερινά αλλά και να δημιουργεί πρωτότυπες συνταγές, όπως ένα πιάτο που είχε φτιάξει την προηγούμενη μέρα με βακαλάο, σολομό, αβγό και σος με άνηθο. Επίσης πάντα έχει μια ωραία ιστορία να πει.

Πολλοί απορούν γιατί δεν προχώρησε η προσπάθειά σου να αναδειχτείς στο εξωτερικό.

Έχουμε ήδη ηχογραφήσει τρία τραγούδια. Το ένα μάλιστα έχει γραφτεί για τον πατέρα μου. Όταν χάνεις το γονιό σου, αναγκάζεσαι να ωριμάσεις, δοκιμάζεις τις αντοχές σου. Άλλοι παθαίνουν σοβαρή κατάθλιψη και παίρνουν φάρμακα, άλλοι πάνε στον ψυχολόγο.

Εσένα πόσο κράτησε η κατάθλιψη;

Νομίζω πως ακόμη δεν την έχω ξεπεράσει. Είναι πολύ δύσκολο να βγεις από την κατάθλιψη και αυτό το ξέρω καλά επειδή το έχω ξαναζήσει στην εφηβεία μου και χρειάστηκε να κάνω ψυχοθεραπεία. Αυτό που βοηθάει όμως είναι να ξέρουμε ότι θέλουμε και ότι μπορούμε να γίνουμε καλύτερα.

Σε πειράζει όταν ακούς να σχολιάζουν ότι έχεις παχύνει;

Θα τους κάνω δώρο μια ζυγαριά με κόκκινο φιόγκο! Είναι περίεργο που αυτό το θέμα απασχολεί περισσότερο τους άλλους απ’ ό,τι εμένα.

Εκτός από τα κιλά σου, ασχολούνται και με την προσωπική σου ζωή. Την ίδια εβδομάδα στα περιοδικά μπορεί να χωρίζεις και να παντρεύεσαι.

(γελάει)Ταυτόχρονα όμως! Τα προσπερνάω όλα αυτά, εκτός από κάποια άσχημα σχόλια. Έγραψαν ότι έχασα ένα παιδί, ότι έκανα έκτρωση μετά το θάνατο του πατέρα μου. Αυτό ήταν αισχρό.

Δεν πιστεύω να ισχύει ότι έχεις παντρευτεί κρυφά στη Σουηδία.

Όχι! Όταν έχεις πένθος, δεν πας να παντρευτείς. Το πένθος δεν κρατάει ένα μήνα ή ένα χρόνο, αλλά μέχρι το σημείο που θα νιώσεις έτοιμος να κάνεις το επόμενο βήμα στη ζωή σου. Τη συγκεκριμένη στιγμή έχω άλλες προτεραιότητες. Η προσωπική μου ζωή είναι μια χαρά όπως είναι. Δέκα χρόνια δεν παντρεύτηκα, τώρα θα το έπαιρνα απόφαση;

Θέλει θάρρος να πεις ότι έκανες πλαστική στο στήθος, από τη στιγμή μάλιστα που δεν είχες ανάγκη την προβολή.

Έτυχε και το είπα. Όλοι βλέπουμε κάποιες ατέλειες στο σώμα μας. Ήθελα πολλά χρόνια να το κάνω. Είχα κάνει αρκετές συζητήσεις με γιατρούς μέχρι να πάρω την απόφαση. Η σχέση του γιατρού με τον ασθενή είναι σαν τη σχέση του γονέα με το παιδί. Θες να νιώσεις ασφάλεια για να αφεθείς στα χέρια του. Μέχρι που βρήκα έναν άνθρωπο που με έκανε να αισθανθώ έτσι. Σεβάστηκε τις επιθυμίες μου, δεν μου είπε «εγώ το κάνω έτσι και τελείωσε». Και πάλι κάναμε αρκετά ραντεβού μέ¬χρι να προχωρήσω.

Είσαι πολύ κοντά στο να μπεις στην πεντάδα που θα διαγωνιστεί στις 5 Νοεμβρίου στα ευρωπαϊκά βραβεία του ΜΤV (σ.σ. Η Έλενα εκπροσωπεί την Ελλάδα στο διαγωνισμό του MTV για το Best European Act μαζί με άλλους 21 καλλιτέχνες από όλη την Ευρώπη. Ο νικητής αναδεικνύεται με ψηφοφορία από το Διαδίκτυο. Μπορούμε να ψηφίσουμε όσες φορές θέλουμε από όλα τα sites του MTV στην Ευρώπη). Πάει να γίνει εθνικό θέμα πάλι.

Μα είναι. Όσο εκπροσωπώ ελληνικό τραγούδι, κουβαλάω μαζί μου τη σημαία της χώρας μου. Δεν έχω ρωτήσει σε ποια θέση βρίσκομαι, απλά θέλω να βρεθώ εκεί. Θα ρωτήσω στις 2 Νοεμβρίου, που τελειώνει η ψηφοφορία των χωρών. Εντάξει, αν δεν γίνει τίποτα, δεν χάλασε και ο κόσμος. Απλά θα χαιρόμουν πολύ να φορέσω ένα ωραίο φόρεμα και να περπατήσω στο κόκκινο χαλί του MTV.

Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί

blogger templates 3 columns | Make Money Online