Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Η Δούκισσα Νομικού στο περιοδικό InStyle !!!


Η Δούκισσα Νομικού είναι έτοιμη να υποδεχτεί
τη νέα σεζόν ως συμπαρουσιάστρια της πρωινής εκπομπής του Mega
αλλά και με την γκαρνταρόμπα της γεμάτη από τις νέες τάσεις.


Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Οι κυριότεροι εκπρόσωποι της μόδας έπαιξαν με το old school ύφος, τα βαθιά και τα έντονα χρώματα, τα trademarks παλαιότερων δεκαετιών, αλλά και τα στυλ διάφορων μουσικών κινημάτων.

Γεμάτη ενέργεια και αρκετή όρεξη να μάθει πράγματα τα οποία δεν γνωρίζει ακόμη λόγω της σύντομης πορείας της στο χώρο της τηλεόρασης, δείχνει να μην αγχώνεται καθόλου παρά μόνο να ανυπομονεί για το ξεκίνημά της.

«Είμαστε μια ομάδα που έχει έναν κοινό σκοπό: να κάνει τα πρωινά των τηλεθεατών ακόμη καλύτερα. Εγώ βέβαια σε σχέση με τα άλλα παιδιά είμαι στην πρώτη τάξη του σχολείου που λέγεται "τηλεόραση" και θεωρώ πως είναι πολύ σημαντικό το ότι κάποιοι με εμπιστεύτηκαν. Γι’ αυτό στο μόνο που θα επικεντρωθώ είναι να μάθω όσο περισσότερα πράγματα μπορώ».

Η φιλοσοφία της στον τρόπο που συνδυάζει τα ρούχα της ξεκινάει από τα πολύ απλά, τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν σαν καμβάς για να δοκιμάσει πιο περίπλοκες και ξεχωριστές εμφανίσεις.

«Απλότητα, χαλαρότητα και άνεση είναι τα στοιχεία που με ενδιαφέρει να έχει η εμφάνισή μου, αλλά όπως κάθε γνήσιο θηλυκό έτσι και εγώ όταν έρχεται η στιγμή που εμφανίζονται οι τάσεις της εκάστοτε σεζόν καταλήγω να έχω και από ένα κομμάτι στην ντουλάπα μου».

Λατρεύει ειδικά το χειμώνα το λευκό, το γκρι και το μαύρο, προτιμά την ομοιομορφία μέσα από το ντύσιμό της και τις τελικές πινελιές μέσα από τις τσάντες και τα παπούτσια της.

«Δεν είμαι φανατική των αξεσουάρ, ούτε καν των κοσμημάτων, γι’ αυτό τη θέση τους στο ντύσιμό μου και την απόλυτη προσοχή μου έχουν καταλάβει οι τσάντες και τα παπούτσια μου». Ανάμεσα σε διψήφιο αριθμό από τσάντες ξεχωρίζει ο πράσινος κροκό φάκελος Fendi και στην κορυφή από τα πολλά κουτάκια παπουτσιών βρίσκονται τα μπεζ Casadei ψηλοτάκουνά της.

«Δίνω έμφαση στο να είναι κομψό το ντύσιμό μου παρά προκλητικό και έντονο. Ξεχωρίζω, για παράδειγμα, το secretary look, που έχει μια αυστηρότητα και μια διακριτικά δυνατή θηλυκότητα. Κάπως έτσι μου αρέσουν οι εμφανίσεις μου, ιδιαίτερα οι βραδινές».

Περισσότερα στο InStyle που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online