Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Το κορμί τα πέταξε πατριώτη !!!


Το team του περιοδικού MAX τα κατάφερε
και το… έγδυσε το κορμί πατριώτη.


Διαβάστε Περισσότερα στο Read More



Η Αθηνά είναι ένα από τα πιο όμορφα και sexy κορίτσια που έχουμε δει σε ελληνική διαφήμιση.

Διαβάστε την συνέντευξη που έδωσε στο νέο τεύχος του περιοδικού Max και απολαύστε ένα μέρος από την sexy φωτογράφιση της. Για περισσότερη απόλαυση προμηθευτείτε το νέο τεύχος του MAX !!!


Χάρη στη διαφήμιση του Γερμανού με τα «ψιψιψίνια» και τα «κοκοψώψαρα», είσαι πλέον το Εθνικό μας «κορμί». Πώς σου φαίνεται το παρατσούκλι αυτό;

Δεν με συγκινεί καθόλου, γιατί δεν νιώθω καθόλου «κορμί» όπως λέει η διαφήμιση.

Στο δρόμο, όταν σε βλέπουν, δεν σε φωνάζουν έτσι;

Οι πιο πολλοί με ρωτάνε αν έμαθα να συνδέω τα ψιψιψίνια με τα κοκοψώψα.

Και έμαθες;

Ανέκαθεν ήξερα. Μη φανταστείς τίποτα ειδικές γνώσεις, αλλά να συνδέω ένα USB στον υπολογιστή φυσικά και ξέρω. Μόνη μου ασχολήθηκα με τον υπολογιστή και σιγά σιγά έμαθα αρκετά πράγματα. Κάνω πολλή πρακτική στο laptop μου.

Δεν μπορεί να μη νιώθεις καθόλου κορμί. Τον καθρέφτη σου δεν τον βλέπεις;

Αχ, ας αλλάξουμε θέμα. Δεν αισθάνομαι άσχημα με το σώμα μου, δεν έχω ανασφάλειες, αλλά δεν είμαι και μοντέλο. Εδώ δεν έχω γυμναστεί σχεδόν ποτέ στη ζωή μου.
Οποιοσδήποτε ρίξει μια ματιά στις φωτογραφίες σου θα ισχυριστεί το αντίθετο.
Από μικρή είχα πολύ αθλητικό σώμα. Ίσως μου έμεινε από το στίβο που έκανα στο λύκειο και το χορό.

Θα άλλαζες κάτι πάνω σου;

Δεν έχω φτάσει σε τέτοιο σημείο, αλλά σίγουρα θα ήθελα το σώμα μου να ήταν πιο γυμνασμένο, να είχα μεγαλύτερο στήθος και πιο μεγάλα οπίσθια.

Ελπίζω να ξέρεις ότι παραλογίζεσαι με αυτά που μου λες.

Δεν νομίζω. Υπάρχουν κορμιά που βλέπω και τα θαυμάζω. Εγώ έχω συμβιβαστεί με τον εαυτό μου.

Τουλάχιστον ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι είσαι μια όμορφη κοπέλα. Θεωρείς ότι αυτό σε βοηθάει να πάρεις ρόλους σε σίριαλ ή σε διαφημίσεις;

Φυσικά και βοηθάει. Κάθε καλή εμφάνιση είναι ένα καλό διαβατήριο, αρκεί να συνδυάζεται με ταλέντο.

Σε φοβίζει το γεγονός ότι στην τηλεόραση πολλές φορές, για να πρωταγωνιστήσεις, πρέπει να περάσεις από το κρεβάτι κάποιου παραγωγού;

Δεν νομίζω να συμβαίνει καν αυτό. Όλοι το λένε, αλλά έχει συμβεί ποτέ σε κανέναν; Εγώ έχω πάει σε πάρα πολλές οντισιόν και όχι, δεν μου έχουν προτείνει κάτι τέτοιο, δεν έχει τύχει το παραμικρό. Εκτός αν μερικές κοπέλες το προκαλούν. Εμένα δεν με φοβίζει κάτι τέτοιο, γιατί αν μου συμβεί, απλώς θα αρνηθώ και τελείωσε. Αυτές οι φήμες είναι συνήθως δικαιολογίες ανθρώπων που δεν έχουν δουλειά.

Συνεργάστηκες με τον Αντώνη Καφετζόπουλο στον ALPHA, αλλά η σειρά δεν κράτησε πολύ. Και οι εποχές δεν είναι και πολύ καλές για να παίρνεις ρίσκα. Είσαι διατεθειμένη να ρισκάρεις να μένεις χωρίς δουλειά στη μέση της σεζόν για να είσαι ηθοποιός;

Εννοείται, μέχρι ένα σημείο που δεν θα αντέχω οικονομικά. Προς το παρόν έχω οικονομική στήριξη και από τους γονείς μου, γιατί είμαι ακόμα μικρή. Σε 4-5 χρόνια δεν ξέρω τι θα κάνω. Προς το παρόν πάντως καλά τα πάω.

Αυτή τη στιγμή παίζεις στο «Φιόρε του λεβάντε» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο. Το προτιμάς από την τηλεόραση;

Εννοείται, δεν έχουν καμία σχέση. Το θέατρο είναι πολύ πιο άμεσο, είναι πιο ειλικρινά τα πράγματα. Στην τηλεόραση γίνονται όλα πολύ γρήγορα, δεν χρειάζεται τόσο ταλέντο, έχεις περιθώρια λάθους. Ενώ το θέατρο σε ιντριγκάρει γιατί είναι πιο απαιτητικό, σε αναγκάζει να γίνεσαι καλύτερος.

Θα σε ενδιέφερε να παρουσιάζεις μια εκπομπή στην τηλεόραση ή ούτε καν;

Ναι, αμέ. Θα με ενδιέφερε να σπουδάσω και δημοσιογραφία αν έβρισκα το χρόνο.

Σε φαντάζεσαι ως άλλη Έλλη Στάη να ανακρίνεις πολιτικούς;

Όχι βέβαια. Για κάτι τέτοιο χρειάζεται μεγάλη πείρα και πολύ μεγαλύτερη μόρφωση σε θέματα δημοσιογραφίας.

Ως άλλη Φαίη Σκορδά να παρουσιάζεις το «Πολύ μπλα μπλα»;

Όχι. Δεν μου αρέσουν αυτές οι εκπομπές, γιατί θεωρώ ότι πολλές φορές φτάνουν σε σημείο να γίνονται προσβλητικές. Τις παρακολουθώ, δεν έχω πρόβλημα, αλλά εγώ δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο.

Ε, τι θα έκανες τότε στην τηλεόραση;

Θα μου άρεσε να παρουσίαζα κάποιο show σαν το So you think you can dance. Κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Τώρα που το λες, σαν να μου θυμίζεις λίγο τη Βίκυ Καγιά. Σου το έχει πει ποτε αυτό κανένας;

Καμία σχέση. Θα ήθελα πάρα πολύ να της μοιάζω, αλλά δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο, αν και μου το λένε συνέχεια.

Σε πρωινό δηλαδή δεν θα πήγαινες;

Γιατί όχι; Προτιμώ αυτό που κάνω τώρα, αλλά αν δεν είχα άλλη επιλογή, θα το έκανα.

Η δημοτικότητά σου πάντως, απ’ ό,τι βλέπω online όλο ανεβαίνει. Στο Facebook έχεις 1.017 φίλους και όλο αυξάνονται. Πόσες φορές μπαίνεις τη μέρα στο Facebook;

Μη φανταστείς, μία ή δύο. Στην αρχή έκλεινα 8ωρα, αλλά τώρα απλά τσεκάρω να δω τι παίζει και για να περνάει η ώρα.

Τι μηνύματα σου στέλνουν εκεί;

Διάφορα θετικά σχόλια και κομπλιμέντα, αλλά τίποτα ιδιαίτερο. Δεν έχει συμβεί κάτι συγκλονιστικό.

Υπάρχει περίπτωση να θες να γνωρίσεις κάποιον που σε κάνει απλά add στο Facebook και προσπαθεί να σε γνωρίσει;

Δεν με συγκινεί καθόλου αυτός ο τρόπος, γιατί είναι πολύ απρόσωπο το internet.

Αν είναι πολύ ωραίος στις φωτογραφίες του;

Οι περισσότερες φωτογραφίες είναι ψεύτικες. Αλλά και ωραίος να είναι, δεν θα μπω στη διαδικασία, γιατί δεν νομίζω ότι κάποιος σοβαρός άνθρωπος θα με προσέγγιζε μέσω υπολογιστή.

Πώς μπορεί να σε προσεγγίσει από κοντά;

Να έρθει να μου μιλήσει.

Αποκλείεται. Πάω στοίχημα ότι το παίζεις πολύ ιστορία.

Όλοι έτσι μου λένε, ότι είμαι ψυχρή, αλλά όποιος έρθει να μου μιλήσει θα διαπιστώσει και μόνος του ότι δεν ισχύει. Απλά είμαι πολύ ντροπαλή και ίσως φαίνεται αλλιώς.

Ωραία. Πες ότι κάποιος έρχεται να σου μιλήσει, πώς πρέπει να φερθεί;

Δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο, απλά να συζητήσουμε πρέπει. Αν μου αρέσει, θα το καταλάβει πολύ γρήγορα.

Πώς ανάβεις πράσινο σε έναν άντρα όταν τον γουστάρεις;

Του το δείχνω με το βλέμμα, δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Φαίνεται και από τον τρόπο που αντεπεξέρχομαι στις κινήσεις του.

Τι πρέπει να κάνει κάποιος για να σε κρατάει κολλημένη μαζί του;

Να μην είναι απόλυτα δοτικός. Να κρατάει κάτι για τον εαυτό του, γιατί βαριέμαι εύκολα.

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σε ελκύει σε έναν άντρα;

Τα μάτια του, αν και περνάω τους άντρες από τρελό σκανάρισμα με την πρώτη ματιά.

Τι μπορείς να δεις σε έναν άντρα και να σε ξενερώσει τρελά;

Τα δάχτυλά του. Προσέχω πάρα πολύ τα δάχτυλα ενός άντρα.

Στο ντύσιμό του;

Δεν μπορώ καθόλου τα πουκαμισάκια με το γιλεκάκι, μου φαίνεται θηλυπρεπές.
Οι γυναίκες έχουν το κακό συνήθειο να ζηλεύουν ακόμα και τις σκιές.

Εσύ ζηλεύεις άλλες γυναίκες;

Θαυμάζω, δεν ζηλεύω. Μόνο στις σχέσεις μου μπορεί να ζηλέψω, αν κάποιος φίλος μου φλερτάρει με κάποια άλλη.

Δεν θα της έβγαζες το μαλλί τρίχα τρίχα;

Η κοπέλα τι φταίει; Αυτός θα έπρεπε να την πληρώσει. Αν κατέληγαν μαζί, εκείνη θα το έβρισκε μπροστά της, γιατί θα την κεράτωνε και αυτή μετά από λίγο.

Σε ζήλευε ποτέ κάποια φίλη σου;

Μου έχει τύχει μια φορά και δυστυχώς σταματήσαμε να είμαστε φίλες.

Γιατί τα κάνετε αυτά εσείς οι γυναίκες;

Δεν ξέρω. Γενικά εγώ είμαι πολύ άντρας στη συμπεριφορά.

Αυτό το βγάζεις και στις σχέσεις σου;

Ναι. Είμαι πολύ αποφασιστική, απίστευτα ειλικρινής, κι αν χρειαστεί χτυπάω και το χέρι στο τραπέζι. Είμαι λίγο αντράκι σε αυτά.

Βάζεις δηλαδή μια φωνή και στρώνει ο άλλος;

Αν δεν μπορεί να στρώσει μόνος του.

Ναι, αλλά αυτή η συμπεριφορά μπορεί να τον ευνουχίσει τον άλλο, να του αφαιρέσει το ρόλο του άντρα.

Δεν το πιστεύω αυτό. Μπορεί κάποιος να είναι γενικά ευνουχισμένος, δεν νομίζω ότι η δική μου συμπεριφορά μπορεί να προκαλέσει κάτι παραπάνω από το να τραβήξει την προσοχή του.

Υπάρχει τρόπος να σου βάλει εσένα κάποιος τα δύο πόδια σε ένα σανδάλι, που έλεγαν και οι Ρωμαίοι;

Αν τον ερωτευτώ, μπορώ να κάνω τα πάντα. Γενικότερα με κάνει εύκολα καλά ένας άντρας αν μου αρέσει πάρα πολύ και αν του το επιτρέψω. Αν όμως κάνει κάποια πράγματα που με ενοχλούν, θα αλλάξω τροπάριο.

Τι μπορεί να σε ενοχλήσει πιο πολύ απ’ όλα;

Το ψέμα. Δεν το ανέχομαι με τίποτα.

Το καταλαβαίνεις όταν σου λένε ψέματα;

Έχω καλό ένστικτο.

Μπορεί στην τηλεόραση να φαίνεσαι καλό κοριτσάκι, αλλά είσαι σκέτος διάολος. Έχεις φάει ποτέ το γκόμενο φίλης σου;

Διάολος είμαι, αλλά αυτό δεν το έχω κάνει ποτέ.

Θα πας στον παράδεισο ή στην κόλαση;

Έχω κλείσει θέση VIP στην κόλαση, αν και δεν έχω κάνει μεγάλες αμαρτίες.

Εδώ εγώ σε ξέρω μισή ώρα κι έχω καταλάβει ήδη τι έχει να τραβήξει ένα αγόρι σου όταν θα κάνει μαλακία.

Πάρα πολλά έχει να τραβήξει. Τα ακούει εννοείται πρώτα, αλλά δεν το παρακάνω ποτέ. Ούτε πετάω πράγματα, ούτε υπάρχει περίπτωση να τον χτυπήσω. Είμαι πολύ γκρινιάρα όμως, πολύ απαιτητική και πολύ ζηλιάρα.

Και τρελή σίγουρα, το ‘χω καταλάβει απ’ την αρχή εγώ.

Είμαι λίγο, όσο πρέπει βασικά. Πρέπει να είναι και λίγο τρελές οι γυναίκες. Κουβαλάω όμως καλή τρέλα, τουλάχιστον αυτό μου έχουν πει.

Μια άλλη τρελή της ιστορίας, η Λυσιστράτη, τιμωρούσε τους άντρες με αποχή από το sex. Θα το έκανες ποτέ αυτό;

Θα έκανα γενικότερα αποχή από τον άλλο. Είναι χαζό να είσαι με τον άλλο δίπλα και απλά να μην κάνεις σεξ. Δεν έχει καμία ουσία. Δεν κρατάω κακίες όμως. Αν βρει ο άλλος το κουμπί μου και με κάνει να γελάσω, τελείωσε.

Σύμφωνα με μια έρευνα που διενέργησε η εταιρεία προφυλακτικών, οι Έλληνες κάνουν σεξ κατά μέσο όρο 164 φορές το χρόνο. Εσύ το ξεπερνάς αυτό το νούμερο;

Ε, δεν τις μετράω κιόλας, αλλά θα μπορούσα αν ήμουν με κάποιον.

Υπάρχουν γυναίκες που προτιμούν ένα έντονο δεκάλεπτο από ένα αισθησιακό μισάωρο. Εσύ σε ποιο γκρουπ ανήκεις;

Του αισθησιακού μισάωρου φυσικά. Μου αρέσει να ασχολείται αρκετά ο άλλος μαζί μου.

Στην ίδια έρευνα το 71% των γυναικών θέλει ένα αισθησιακό μασάζ πριν κάνει έρωτα, ανήκεις και σε αυτό το ποσοστό;

Γενικότερα θέλω μασάζ, δεν είναι ανάγκη να είναι πριν το σεξ ούτε να είναι από το σύντροφό μου. Τρελαίνομαι να μου κάνουν μασάζ και να μου πειράζουν τα μαλλιά.

Έχω βαρεθεί το σεξ στο κρεβάτι. Έχεις κάτι καλύτερο να μου προτείνεις;

Σώθηκες τώρα. Δεν την έχω καθόλου τη σκηνοθεσία. Πήγαινε σε μια παραλία αν θες, που είναι και πιο ωραία από το κρεβάτι.




Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

blogger templates 3 columns | Make Money Online