Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Η Sexy Χριστίνα Στεφανίδη στο Maxim !!!


Η νέα sexy φωτογράφηση της Χριστίνας Στεφανίδη στο Maxim που κυκλοφορεί.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More



ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ Σ’ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ; ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥΣ;

Έχω πολύ καλές σχέσεις µε τους συµµαθητές µου. ∆εν είναι ότι τους θεωρώ «παιδιά». Κι εγώ παιδί είµαι, αν και οι γυναίκες ωριµάζουν πιο εύκολα.

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ;

∆εν υπάρχει συνταγή. Το µόνο που µπορώ να πω είναι ότι πρέπει να υπάρξει χηµεία.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;

Σέξι, γι’ αυτό κοιτάω πρώτα σώµα, στιλ και βλέµµα.

ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΝΤΡΑΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ;

Πριν από ένα χρόνο, την ώρα που έφευγα από ένα µαγαζί, ένας άγνωστος πλησίασε κάποιον πλανόδιο πωλητή µπαλονιών, του έδωσε ένα 500ευρο, αγόρασε όλα τα µπαλόνια και µου τα χάρισε. Ήταν πολύ γλυκό.


ΣΕ ΕΧΕΙ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΝΤΡΑΣ;

Όχι, κι αν ποτέ γινόταν, σε δύο λεπτά θα κατέφτανε ο πατέρας µου κρατώντας όπλο. Μου έχει τρελή αδυναµία.

H συνέχεια στο ΜΑΧΙΜ Μαρτίου (43) που κυκλοφορεί

blogger templates 3 columns | Make Money Online