Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Η Πετρούλα στο νέο τεύχος του Down Town !!!

Είναι 20 χρόνων, μένει σε ένα δυάρι στο Μαρούσι και εδώ και ένα μήνα είναι το κορίτσι του καιρού στο δελτίο ειδήσεων του Star που εκτίναξε τις θεαματικότητες στα ύψη. Στην πρώτη μεγάλη συνέντευξη της ζωής της, η Πετρούλα είναι αποφασισμένη να τα πει όλα.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Τι γνώμη πιστεύεις ότι έχει ο κόσμος για σένα;

Για έναν πολύ περίεργο λόγο, τα πηγαίνω πολύ καλά με τις γυναίκες. Όταν με αναγνωρίζουν κάποιες στο δρόμο, μου ζητάνε να μιλήσω από το κινητό τους στο αγόρι τους, μου λένε «Έλα, Πετρούλα, σε παρακαλώ, να του πεις ένα "γεια" και να ξαφνιαστεί». Αυτό γίνεται καθημερινά. Μιλάω στο τηλέφωνο, του λέω «Γεια σου, είμαι η Πετρούλα» και ο άλλος παθαίνει σοκ. Όλοι είναι πολύ ευγενικοί μαζί μου. Κάποιοι μου ζητάνε να τους υπογράψω κιόλας.

Αισθάνεσαι σταρ;

Είμαι απλά ένα κοριτσάκι που κάνει δυο-τρία πράγματα, προσπαθεί και ανταμείβεται για αυτό.

Πώς γίνεται η προετοιμασία για το δελτίο καιρού που παρουσιάζεις;

Παίρνω το κείμενό μου, το διαβάζω δύο φορές, μπαίνω στο στούντιο, το λέω για δέκα λεπτά και φεύγω.

Δεν είναι πολλά τα λεφτά που παίρνεις για δέκα λεπτά δουλειάς; Κάπου γράφτηκε ότι πληρώνεσαι περισσότερο από δύο χιλιάδες ευρώ το μήνα για αυτό που κάνεις.

Ο μισθός που γράφτηκε δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Εκτός από το δελτίο, κάνω και άλλα πράγματα, τρέχω όλη μέρα. Εμένα με νοιάζει η προσπάθεια που κάνω, όχι τα λεφτά. Με το Star έχω συμβόλαιο για δύο συν δύο χρόνια. Το δελτίο καιρού είναι για φέτος, μπορεί του χρόνου να κάνω κάτι διαφορετικό.

Κάποιοι είπαν ότι αυτό που κάνεις δεν είναι χιούμορ αλλά έχει ένα σεξιστικό χαρακτήρα.

Είναι κάτι καθαρά χιουμοριστικό, με έντονο σεξαπίλ, το οποίο είναι μέσα στα όρια του ρόλου. Να φανταστείς ότι το «Μόλις τελείωσα» δεν ήταν κάτι που ήθελα να το πω, αν και ήταν γραμμένο στο κείμενο. Εγώ είχα αρνηθεί να το πω, δεν ήθελα να το ξεστομίσω με καμία Παναγία. Ντρεπόμουν! Έλεγα συνέχεια «Δεν το λέω!», γιατί δεν ήξερα πώς θα το έπαιρνε ο κόσμος. Ευτυχώς, η αντιμετώπιση του κόσμου εί¬ναι πάρα πολύ ζεστή. Όλοι, από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο ηλικιωμένο, με στα¬ματάνε στο δρόμο και μου λένε «Είμαι ο τάδε και μόλις τελείωσα». Γελάνε όλοι.

Με τους άντρες τι γίνεται;

Γενικότερα, επειδή είμαι ένα κορίτσι εμ¬φανίσιμο που εκπέμπει ερωτισμό, οι άντρες με αντιμετωπίζουν όπως με αντιμετώπιζαν πάντα, εν θερμώ, αν και μερικές φορές παρεκτρέπονται. Θυμάμαι πως, όταν είχα πάει στη Χαλκιδική σε ένα club, διασκέδαζα με την παρέα μου, ήρθε κάποιος και μου έκανε μια απρεπή κίνηση. Γύρισα και τον χτύπησα με όλη μου τη δύναμη στο πρόσωπο, με κουτουλιά, του άνοιξα τη μύτη. Γενικά, δεν φοβάμαι. Ακόμη και τώρα που μπήκαν στο σπίτι μου και με έκλεψαν, η αντιμετώπισή μου ήταν πολύ καλή. Η σύγχυσή μου κράτησε μόνο ένα τέταρτο, μετά το είχα ξεχάσει.

Τι σου έκλεψαν;

Όλα τα κοσμήματά μου, δαχτυλίδια, ρολόγια. Δεν θέλω να πάει, όμως, το μυαλό μου σε κανέναν.

Τώρα δεν φοβάσαι να μείνεις στο σπίτι;

Όχι! Τι να φοβηθώ; Το αγόρι μου είναι και πυγμάχος.

Το αγόρι σου δεν ενοχλείται με όλη αυτή την αναγνωρισιμότητα;

Είναι λογικό το αγόρι μου να μην πολυτρελαίνεται με όλη αυτή την κατάσταση. Θα προτιμούσε να κάνω κάτι άλλο, παρόλο που χαίρεται με την επιτυχία μου.


Είναι μεγαλύτερός σου; Είναι η πρώτη σου σχέση;

Είναι 27 χρόνων και είναι η δεύτερη σχέση μου. Η πρώτη μου σχέση κράτησε ένα χρόνο και με το αγόρι μου τώρα είμαστε μαζί δύο χρόνια. Να φανταστείς, ήμουν η τελευταία από την παρέα μου που φίλησε αγόρι. Φίλησα για πρώτη φορά αγόρι στα 16 μου χρόνια.

Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online