Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

Εντυπωσίασε στην πρεμιέρα της η Έλενα Παπαρίζου !!!


Η επιστροφή της Έλενας είναι πολύ sexy και γεμάτη δύναμη και αισιοδοξία, δίνει τον καλύτερο της εαυτό πάνω στην πίστα.

Καθόλου αγχωμένη και με πολύ μεγάλη άνεση, η Έλενα Παπαρίζου επέστρεψε στην νυχτερινή διασκέδαση. Το βράδυ της Πέμπτης ξεκίνησαν οι εμφανίσεις της, στο νυχτερινό κέντρο Ιερά Οδός, στο πλάι του Πασχάλη Τερζή.

Οι εμφανίσεις της στην πίστα, είναι πολύ sexy και τολμηρές. Η Έλενα μαζί με τον προσωπικό της στυλίστα, Αλ Γκίγκα, πριν την έναρξη τωμ εμφανίσεων της, ταξίδεψε στο Μιλάνο και ψώνισε από τους πιο γνωστούς οίκους μόδας, όπως Versace, Gucci, Yves Saint Laurent κ.α.

Διαβάστε ένα μικρό μέρος της συνέντευξης που παραχώρησε στο νέο τεύχος του Down Town.



Φρόντισες να χάσεις τα κιλά που είχες βάλει.

Έχασα δέκα, αλλά τώρα έβαλα πάλι δύο. (γέλια) Δεν το έκανα επειδή το σχολίασαν, αλλά επειδή δεν θα είχα αντοχή να χορεύω και να τραγουδάω ταυτόχρονα. Εξάλλου, τα πολλά κιλά τα είχα βάλει έπειτα από μια διαταραχή στο μεταβολισμό μου εξαιτίας του στρες. Γενικά όμως μου αρέσει η υγιεινή διατροφή. Τρώω συνήθως ψάρι με σαλάτα και δεν μου αρέσουν καθόλου τα γλυκά - σπάνια θα φάω ένα παγωτό. Προτιμώ να κόψω ένα λεμόνι και να ρίξω λίγο αλάτι!

Η αγαπημένη σου κατάχρηση;

Μιλάω ασταμάτητα! Αυτό είναι μεγάλη κατάχρηση. Φτάνω τους άλλους σε σημείο να πουν «σώπα επιτέλους, κορίτσι μου!». Φοβάμαι ότι γίνομαι κουραστική ορισμένες φορές. Να σκεφτείς ότι ο Τόνυ,που γενικά είναι πολύ ήσυχος, αν δεν μιλάω, με ρωτάει «είσαι καλά; Έχεις κάτι;».

Πώς τα έχασες τα κιλά;
Με σωστή διατροφή. Μπορεί να μην το πιστεύεις, αλλά έτρωγα συνεχώς. Απλά είχα πάει σε ένα βιοχημικό, έκανα εξετάσεις αίματος και μου έβγαλε ένα πρόγραμμα που περιείχε τις δύο πρώτες εβδομάδες επτά γεύματα (δύο μεγάλα και πέντε μικρότερα), τα οποία, στη συνέχεια, έγιναν έξι. Όλη μέρα μαγείρευα και κυκλοφορούσα παντού με ταπεράκια. Μου έκανε πολύ καλό, γιατί συνήθισα έπειτα από χρόνια να τρώω ξανά πρωινό, που είναι και το πιο βασικό γεύμα της ημέρας. Όταν δουλεύω, βέβαια, δεν μπορώ να φάω τίποτα τέσσερις ώρες πριν βγω στη σκηνή. Το χειρότερο είναι τις δύο φορές την εβδομάδα που έχω μάθημα φωνητικής. Ύστερα από μιάμιση ώρα, πεινάω πάρα πολύ, μπορώ να φάω όλο το ψυγείο! Δεν μπορώ όμως να στερηθώ το φαγητό, είναι μια από τις πιο ωραίες απολαύσεις. Θυμάμαι, πριν από δύο χρόνια είχα πάει για ψώνια στο Μιλάνο με το στιλίστα μου, τον Αλ. Περνάμε, λοιπόν, μπροστά από μια gelateria και ήταν τόσο ωραία τα παγωτά στη βιτρίνα. «Όχι παγωτό, Έλενα!» μου φωνάζει ο Αλ κι εγώ του απαντάω «τώρα είναι που θα μπω μέσα και θα πάρω δύο!». Όταν μου πουν ότι δεν μπορώ να φάω, θα κάνω το αντίθετο.

Πόσο καιρό σου πήρε να τα χάσεις;
Δύο μήνες.

Γυμνάζεσαι;
Κάνω χορό καθημερινά. Δεν μου αρέσουν τα γυμναστήρια, προτιμώ να περπατάω ή να τρέχω δίπλα στη θάλασσα. Ο Τόνυ, βέβαια, είναι το αντίθετο. Στο σπίτι σκοντάφτω συνεχώς πάνω σε βαράκια!


Η συνέχεια στο νέο τεύχος του Down Town

Photobucket Photobucket

blogger templates 3 columns | Make Money Online