Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Η Δέσποινα Μοιραράκη στο Gala της Κυριακής!!!


Την... τηλεοπτική επιχειρηματία
Δέσποινα Μοιραράκη φιλοξενεί
αυτή την Κυριακή 23 Μαΐου στις 22:30
η Μαρία Σταματέρη στην εκπομπή «Gala».

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More

Η Δέσποινα Μοιραράκη αναφέρεται στη σχέση της με τον μέλλοντα σύζυγό της, Γιάννη Κοντούλη:

- «Όταν πρωτογνώρισα τον Γιάννη δεν πίστεψα ότι θα μπορούσα μ’ αυτόν τον άνθρωπο να καταλήξω κάποια στιγμή σε μια σχέση ζωής. Με συγκίνησε ότι από το πρώτο βράδυ με θαύμασε αμέσως. Ήταν επιθετικός, μου έδωσε δηλαδή απολύτως να καταλάβω ότι του άρεσα κι ότι με ήθελε κοντά του».

Στην ερώτηση της Μαρίας Σταματέρη για το πώς φαντάζεται το γάμο της, απαντά:

- «Θα φορέσω νυφικό, ναι. Και το θέλω πολύ. Το νιώθω, το θέλω, μου βγαίνει απ’ τη ψυχή μου, μου δημιουργεί ευχαρίστηση, χαρά, ευτυχία, σαν μικρό παιδί».

Στη συνέχεια μιλάει για τους τρεις γιους της και αποκαλύπτει, για πρώτη φορά, πώς δέχτηκαν τον μέλλοντα σύζυγό της. Τι της είπαν για εκείνον και γιατί τον ευχαριστούν.

Ακόμη, η μητέρα Μοιραράκη λέει ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στον πρώτο της γιο για τη στήριξη που της έδωσε στη δυσκολότερη στιγμή της ζωής της.

- «Τον ευχαριστώ μέσα απ’ την καρδιά μου και του είμαι ευγνώμων. Τον ευχαριστώ που είμαι μητέρα του».

Τέλος, η μητέρα της Αναστασία, γυρίζει πίσω το ρολόι του χρόνου και θυμάται τη ζωή της κόρης της πριν γίνει γνωστή στο ευρύ κοινό.

blogger templates 3 columns | Make Money Online