Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Στέλλα Δημητρίου! Φονικός Καύσωνας στο νέο Maxim !!!


Ανήκει στην κατηγορία των γυναικών που δεν περνάνε απαρατήρητες.
Με τα πόδια της να ορθώνονται 117 εκατοστά πάνω από το έδαφος, η πρώην Σταρ Κύπρος είναι για τη Μεγαλόνησο ό,τι η Σκλεναρίκοβα για την Τσεχία: θεσμός.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


ΤΙ ΥΨΟΣ ΕΧΕΙΣ;

Θυμάμαι ότι στο δημοτικό ήμουν η τρίτη πιο ψηλή κοπέλα της τάξης. Στο γυμνάσιο τις πέρασα όλες. Από τότε είμαι 1,83.

ΜΕ ΤΗΝ ΙΠΠΑΣΙΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΠΟΤΕ;

Όχι, δεν έτυχε.

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΠΠΕΥΣΕΙ ΑΛΟΓΟ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙ ΕΤΣΙ;

Όχι, δεν δίνω σημασία. Αυτή τη λέξη την ακούω από το σχολείο και συνήθως γελάω, γιατί τη λένε με την καλή έννοια.

ΤΙ ΑΛΛΑ ΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΑΝΤΡΕΣ;

Δεν μπορώ να θυμηθώ. Άλλοι λένε κοινότοπα πράγματα και κάποιοι άλλοι ανακαλύπτουν καινούριες λέξεις. Καθένας με την τρέλα του…

ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΡΕΛΑ, ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΨΗΝΕΣΑΙ. ΤΙ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ; ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ Ή ΜΕΓΑΛΟ Ε9;

Αν δεν ταιριάζω μαζί του, τίποτα από τα δύο. Αν είναι πολύ μεγαλύτερος από μένα ή αν δεν βλέπεται εμφανισιακά, τι να το κάνω; Δεν μου αρέσει να ζω σε ένα χρυσό κλουβί. Να μένω κλειδωμένη στο πολυτελές σπίτι χωρίς να δουλεύω, επειδή αυτός θα είναι πλούσιος. Θα πάθαινα κατάθλιψη.



ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΛΑ. ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΙΠΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΕΡΑΤΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ…

Με τίποτα! Δεν έχω κερατώσει ποτέ, σ’ το ορκίζομαι. Αντίθετα, είμαι σίγουρη ότι έχω φάει κέρατο. Όταν είμαι με κάποιον, είμαι πιστή. Αν χωρίσω, μπορώ να κάνω ό,τι θέλω.

ΤΟ «ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ» ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ONE NIGHT STAND;

Το να πάω με κάποιον άγνωστο απλώς για να πάω με κάποιον δεν μου λέει κάτι. Αν προκύψει κάτι με κάποιον γνωστό, αλλά μετά δεν προχωρήσει ως σχέση, δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου! Αυτό μου έχει τύχει.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ: ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΣ, ΧΑΖΟΣ, ΜΑΜΑΚΙΑΣ Ή ΜΙΚΡΟΤΣΟΥΤΣΟΥΝΟΣ;

Το τελευταίο. Πώς πας στον πόλεμο χωρίς το όπλο σου; Είναι το χειρότερο για έναν άντρα, γιατί με αυτό τον τρόπο δείχνει τον ανδρισμό του. Θεωρώ ότι το σεξ είναι πολύ σημαντικός παράγοντας σε μια σχέση.



Η συνέχεια στο Maxim Ιουλίου (Νο 47) που κυκλοφορεί

blogger templates 3 columns | Make Money Online