Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Άννα Βίσση - «Θα ήταν τιμή μου να τα έχω με την Πατρίσια Φιλντ»



Στη συνέντευξή της στο περιοδικό Nitro η Άννα Βίσση σχολιάζει για πρώτη φορά ένα πρόσφατο δημοσίευμα σε εφημερίδα με τίτλο

 «Είναι η Άννα Βίσση και φοβάται πως τελείωσε». Στο συγκεκριμένο άρθρο εκτός από σχόλια για την καριέρα της, γίνεται αναφορά στη στενή παρέα που κάνει με την αμφισεξουαλική της φίλη Πατρίσια Φιλντ, υπονοώντας πως κάτι τρέχει με την Πατρίσια.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More 


«Θα ήταν τιμή μου να τα 'χω με την Πατρίσια, αν οι ορέξεις μου ήταν τέτοιες. Θα ήταν πολύ μεγάλη τιμή να τα 'χω με μια τόσο σπουδαία γυναίκα», λέει η Άννα Βίσση. Όσον αφορά στον αμφισεξουαλικό μύθο που έχει υφανθεί γύρω από το όνομά της ξεκαθαρίζει πως «Όχι, δεν έχω ποτέ νιώσει ερωτικά για μια γυναίκα, αλλά είμαι ανοιχτή σε αυτό. Αν έρθει στη ζωή μου θα το καλοδεχτώ. Δεν έχω ταμπού τύπου "είμαι πάρα πολύ straight για να δοκιμάσω". Αποκλείεται να σου απαντούσα έτσι».



Ούτε θα πανικοβαλλόταν αν, για παράδειγμα, η κόρη της της ομολογούσε κάτι τέτοιο; Είναι πάντα διαφορετικά όταν κάτι συμβαίνει στους άλλους απ' ό,τι αν συμβαίνει σπίτι σου. Όμως, η Άννα δεν έχει τέτοιου είδους ζητήματα. «Θέλω η Σοφία να είναι ευτυχισμένη και να έχει ένα καλό σύντροφο. Η ευτυχία δεν έχει φύλο, έχει ψυχή».


Τι συνέβη πραγματικά με τον Νίκο Καρβέλα;


Η λήξη της συνεργασίας της με τον Νίκο Καρβέλα έδωσε τροφή για πολλά σενάρια (καλλιτεχνικός κορεσμός, προσωπικές διαφορές, σύγκρουση με αφορμή τη δικαστική της περιπέτεια, κατά την οποία ένιωσε πως δεν τη στήριξε). «Καταρχάς, δεν είναι λήξη, είναι μια παύση της συνεργασίας μας, έτσι θέλω να πιστεύω. Κι όχι, δεν έχει να κάνει με την κατάσχεση, συνέβη συγκυριακά τότε. Ποτέ δεν ένιωσα πως ο Νίκος δε με στήριξε. Ό,τι είμαι και ό,τι είναι στη συνείδηση του κόσμου τα χρωστάμε ο ένας στον άλλον. Θα σταθώ στον καλλιτεχνικό κορεσμό που ανέφερες. Ίσως έπρεπε να το είχαμε κάνει και πιο πριν».




Ειδικοί «βισσολόγοι» λένε, βέβαια, πως δεν το έκανε νωρίτερα γιατί φοβόταν να είναι η Βίσση χωρίς Καρβέλα. «Ναι, αλλά ήταν και ο πιο όμορφος φόβος που έχω νιώσει στη ζωή μου. Γιατί με έκανε να ξύσω λίγο το δέρμα μου και να το ξανααισθανθώ. Γιατί όταν ζεις χρόνια με έναν άνθρωπο, που είναι και άντρας σου, είναι ο άνθρωπος που σου έχει γράψει όλα σου τα τραγούδια, το κάθε κόμμα που έχεις πει (γιατί έγραφε και τα λόγια ο Νίκος και τη μουσική, δε με άφηνε, ο άτιμος, να γράψω τίποτα, μια φορά έγραψα κάτι και μου είπε

"Άσ' το εσύ, γουρουνάκι, γράφω καλύτερα εγώ"), επειδή λοιπόν ήταν τόσο καταλυτικός, ήταν δύσκολο. Θυμάμαι ότι ρώταγα τον Νίκο μέχρι και για το τι ρούχα να φορέσω. Είναι δυνατόν να ρωτάω τον Καρβέλα, που έγραφε ποιήματα και όπερες, τι χρώμα παπούτσι θα βάλω; Η εξέλιξη και οι αναζητήσεις του όμως δεν του επέτρεπαν πλέον να ασχολείται με όλα αυτά. Μετά ο Νίκος έφτιαξε τη ζωή του με έναν άλλον άνθρωπο. Εγώ έφτιαχνα τη ζωή μου κυρίως με τη μουσική μου , αυτή είναι ο εραστής μου».

Δεν ήταν όμως μόνο η συνεργασία που μπήκε σε pause, αλλά και η προσωπική σχέση. Η Άννα πιάνει με τα δυο της χέρια την κούπα με τον διπλό εσπρέσο της.




«Κοίτα, επειδή, αν δω μια συνέντευξη του Καρβέλα που τον ρωτάτε για μένα, θα κοιτάξω με πόνο τι θα πει, δε θέλω να πω τίποτα, γιατί δε θέλω να πονέσω ούτε εμένα. Εγώ όσο τον λάτρευα τον λατρεύω ακόμα από μακριά». 

Ισχύει πως, παρ' όλα αυτά, εξακολουθεί να μιλάει με την Αννίτα Πάνια; «Βλακείες! Δεν είμαι και τύπος που θα 'κανα κάτι τέτοιο, να μιλάω κρυφά με την Αννίτα, που την αγαπώ και την εκτιμώ πάρα πολύ σαν άνθρωπο, και να μη μιλάω με τον Νίκο. Δεν ανήκω σ' αυτή την κατηγορία».

Διάβασε όλη την αποκαλυπτική συνέντευξη της Άννας Βίσση στο Nitro, ύστερα από 4 χρόνια που επέλεξε να μη δίνει συνεντεύξεις.

blogger templates 3 columns | Make Money Online