Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Η Πετρούλα Κοστίδου στο GALA με την Μαρία Σταματέρη !!!


Το «Gala» και η Μαρία Σταματέρη φιλοξενούν αυτή την
Κυριακή το κορίτσι του καιρού, την Πετρούλα Κωστίδου.

Σε μια συνέντευξη, που την αντιπροσωπεύει, η πανέμορφη Πετρούλα
διηγείται τη ζωή της και μιλάει για τα επαγγελματικά και προσωπικά της σχέδια.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Αέρινη, αληθινή, με τη φρεσκάδα των 20 χρόνων της, μιλάει για την παρουσίαση του καιρού, που γίνεται με τον δικό της μοναδικό τρόπο, και πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα στην καθημερινότητά της μετά τη μεγάλη επιτυχία και αναγνωρισιμότητα.

Για τον ρόλο που της αρέσει περισσότερο από αυτούς που έχει κάνει μέχρι σήμερα στον καιρό, εξομολογείται:

- «Ο κάθε ρόλος αντιπροσωπεύει κάτι τελείως διαφορετικό. Γενικότερα εμένα μου
αρέσει πάρα πολύ να αλλάζω, απλά θέλω να κρατάω τη θηλυκότητά μου. Δεν θα μπορούσα να βγω νταλικέρης σε καμία περίπτωση».

Στο μέλλον δεν κρύβει τη λαχτάρα της να παρουσιάσει δελτίο ειδήσεων, αφού πρώτα κάνει τις ανάλογες σπουδές για να είναι κατοχυρωμένη. Αποκαλύπτει με νάζι και τσαχπινιά, ότι της αρέσει πάρα πολύ η αντίδραση του κόσμου όταν τη συναντούν στο δρόμο.

- «Νιώθω τόσο ευχάριστα, τόσο καλά και αυτό μου δίνει δύναμη να χαμογελάω. Ακόμα και αν δεν κέρδιζα ούτε ένα ευρώ, για μένα επιτυχία είναι το χαμόγελο που δίνω στον κόσμο. Αυτό μου αρέσει πολύ».

Δηλώνει ευτυχισμένη στην προσωπική της ζωή, στο πλευρό του συντρόφου της, εδώ
και 2 χρόνια. Μιλάει για εκείνον με θαυμασμό, αγάπη και φανερώνει πόσο ερωτευμένη είναι. Σε ερώτηση της Μαρίας Σταματέρη αν την ζηλεύει, η Πετρούλα απαντά:

- «Είναι λογικό όταν έχεις δίπλα σου μια γυναίκα η οποία ασχολείται με τον χώρο του θεάματος και συγκεντρώνει τα βλέμματα... Δεν πολυτρελαίνεται, αλλά χαίρεται με την επιτυχία μου».

Μιλάει για τα παιδικά της χρόνια στη Θεσσαλονίκη, για τους γονείς της, τη γιαγιά Πετρούλα, που της έχουν, ως μοναχοπαίδι, τεράστια αδυναμία.

- «Ήμουν πολύ ήσυχο παιδάκι, μαθήτρια του 19, αλλά στην εφηβεία μου άλλαξα πολύ. Τολμώ να ομολογήσω ότι τρόμαξα τους γονείς μου με τη συμπεριφορά που είχα τότε».







blogger templates 3 columns | Make Money Online