Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Η Νανά Παλαιτσάκη στο Gala της Κυριακής !!!

Αυτή την Κυριακή καλεσμένη της Μαρίας Σταματέρη στην εκπομπή “Gala”, είναι η Νανά Παλαιτσάκη, ένα γνωστό τηλεοπτικό πρόσωπο. Διηγείται τη δική της περιπέτεια και αποκαλύπτεται για πρώτη φορά μπροστά στην κάμερα.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Ήταν καθηγήτρια της Σχολής του Πολεμικού Ναυτικού όταν βρέθηκε, σχεδόν χωρίς να το καταλάβει, να παρουσιάζει το κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΑΝΤ1 στο ξεκίνημα της ιδιωτικής τηλεόρασης. Από τότε δεν έπαψε να απασχολεί άλλοτε με τα επαγγελματικά της βήματα, άλλοτε με τις εκκεντρικές της εμφανίσεις.

Η Νανά Παλαιτσάκη αναπολεί τις πρώτες μέρες της στην τηλεόραση και τα δελτία ειδήσεων, που δεν της επέτρεπαν να έχει προσωπική ζωή και μιλάει για την ολιγόχρονη αποχή της από τα media:

- «Ήθελα να κάνω απεξάρτηση από ένα πολύ σκληρό ναρκωτικό. Είχα πει ότι όσο είναι νωρίς, θέλω να σταματήσω να ζω σε ίδρυμα. Δεν είχα δει ποτέ το σπίτι μου απόγευμα. Δεν ήξερα από που έμπαινε το φως. Ήμουν σε ένα στούντιο ή σε ένα μοντάζ. Δεν ήξερα ποιούς φίλους είχα. Αν οι φίλοι μου ήθελαν εμένα σαν Νανά ή σαν καρτούν. Είχα βαρεθεί να τρώω πλαστικό φαγητό στο γραφείο. Να μη βλέπω το παιδί μου. Να κάνω Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά σε ένα πλατό».

Στέκεται στους σταθμούς της ζωής της, όπως στην απόφασή της να μην ξαναπεί Ειδήσεις:

- «Έπρεπε να μεταδώσω το ατύχημα με τον Βασίλη Δοσούλα, όταν το Flying Dolphin του έκοψε τα πόδια. Εκείνη τη νύχτα είχα τόση ένταση που θυμάμαι πήγα μια βόλτα στη θάλασσα για να ηρεμήσω λίγο και αποφάσισα να παραιτηθώ από το δελτίο».

Η Νανά Παλαιτσάκη παραδέχεται ότι η επαγγελματική της επιτυχία δεν εξελίχθηκε παράλληλα με αντίστοιχες επιτυχίες σε προσωπικό επίπεδο και ότι η εργασιομανία τής στέρησε πολλές προσωπικές χαρές:

- «Η ανάπτυξή μου στα προσωπικά και στα επαγγελματικά δεν ήταν ισορροπημένη. Ενώ γνώριζα μαγικές στιγμές επαγγελματικά, η προσωπική μου ζωή ήταν ανάπηρη».

Τη στιγμή που εξομολογείται στη Μαρία Σταματέρη το σημαντικό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει το τελευταίο διάστημα παραδέχεται ότι αναθεώρησε τον τρόπο που βλέπει πια τη ζωή:

- «Έρχεται μια στιγμή της ζωής μας που αναθεωρούμε τα πάντα. Μου προέκυψε αυτή η στιγμή, ήρθε η ζωή μου τούμπα όλη».

Η Νανά αποκαλύπτει στην εκπομπή τα σχέδιά της για το μέλλον καθώς και ότι σύντομα θα τη δούμε σε ρόλο έκπληξη στο πολύ επιτυχημένο σήριαλ του Mega «Πολυκατοικία».

Έχοντας συμπληρώσει πια την προσωπική της ευτυχία με τον αγαπημένο της γιο Αλέξη, παρουσιάζει για πρώτη φορά τον έρωτα της ζωής της Άλεξ, αυτόν που τη στήριξε στις δύσκολες προσωπικές της στιγμές σε σχέση με την υγεία της και απαντά στην ερώτηση της Μαρίας Σταματέρη για το αν σκοπεύει να ξανακάνει έναν ακόμα γάμο.

blogger templates 3 columns | Make Money Online