Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Έλα κοντά… τραγουδάει ο Μιχάλης Χατζηγιάννης !!!


Ακούστε
το ολοκαίνουργιο τραγούδι
του Μιχάλη Χατζηγιάννη
με τίτλο «Έλα Κοντά»

Σε ποια το αφιερώνει άραγε ;;;

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More



Έλα κοντά φωνάζει ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μέσα από το ολοκαίνουργιο τραγούδι του.

Σύμφωνα με πληροφορίες το έγραψε για την πρώην αγαπημένη του Δέσποινα Ολυμπίου που χώρισαν πριν από λίγο καιρό και τώρα γίνονται προσπάθειες επανασύνδεσης.


«Έλα κοντά, για να πάμε μακριά
Εμείς οι δυο, ενωμένοι ξανά
Μόνο εγώ, να σε νιώσω μπορώ,
Και όταν διψάς, την πηγή να σου βρω

Βάλε με ξανά μες την σκέψη σου,
Μες την ψυχή σου να σαι όλα όσα ζεις
Βάλε το όνομα μου στις λέξεις σου
Όσο μπορείς πιο τρυφερά να το πεις

Αν μ΄ αγαπάς, Σ΄ αγαπώ
Δεν είναι πόνος, μα παιχνίδι για δυο
Για όλα μίλα, και γω
Θα ακούω ώρες την φωνή σου ακουμπώ
Αν μ΄ αγαπάς, Σ΄ αγαπώ
Θέλω να θέλεις όσο θέλω κι εγώ
Λύσεις μπορώ να σου βρω
Για όλα μίλα μου εγώ είμαι εδώ…»

blogger templates 3 columns | Make Money Online