Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Η Ναταλία Γερμανού στο Gala με την Μαρία Σταματέρη !!!

Καλεσμένη της Μαρίας Σταματέρη και της εκπομπής GALA, αυτή την Κυριακή,
είναι η πρωταθλήτρια της πρωινής ζώνης του Σαββατοκύριακου,
στιχουργός και ραδιοφωνική παραγωγός, Ναταλία Γερμανού.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Χαλαρή και ευδιάθετη μετά από έναν επιτυχημένο τηλεοπτικό χειμώνα, η παρουσιάστρια της εκπομπής «Μες την καλή χαρά» απαντά με την ειλικρίνεια και τον αυθορμητισμό που τη διακρίνει, τόσο για τα προσωπικά όσο και για τα επαγγελματικά της σχέδια.

Εξηγεί γιατί είναι μόνη της αυτό το διάστημα:

- «Είμαι φανατική πολέμιος του συμβιβασμού και της βαρεμάρας. Αν έχω να επιλέξω μεταξύ μιας σχέσης με την οποία θα πλήττω… θα προτιμήσω σαφώς την ελευθερία μου».

Φυσικά αυτοσαρκάζεται όταν ερωτάται για τους συντρόφους μικρότερης ηλικίας:

- «Δεν κυνηγάω τους νεαρότερους άντρες. Δυστυχώς οι άντρες που με φλερτάρουν, εννέα στους δέκα είναι μικρότεροι από εμένα».

Η ραδιοφωνική παραγωγός του Sfera, συγκινείται όταν η συζήτηση έρχεται γύρω από τον πατέρα της:

- «Είναι πολύ άδικο για οποιονδήποτε άντρα υπήρξε ή θα υπάρξει στη ζωή μου να τον συγκρίνω με τον Φρέντυ, γιατί κανένας δεν πρόκειται ποτέ να τον φτάσει, έτσι όπως τον έχω εγώ τοποθετημένο στην καρδιά μου. Ο μπαμπάς μου πάντα μου έλεγε: “η ζωή σου είναι μία και όλη δική σου και πρέπει να τη ζήσεις όπως εσύ θέλεις και όχι όπως θέλουν οι άλλοι να τη ζήσεις” και αυτό το έχω κάνει ευαγγέλιο».

H Ναταλία Γερμανού απαντά στην ερώτηση της Μαρίας Σταματέρη για τα σενάρια που τη θέλουν να έχει υπόγειες συναντήσεις με τον ΑΝΤ1:

- «Είμαι πολύ κατά των κρυφών ραντεβού. Αν θέλω να κάνω ένα επαγγελματικό ραντεβού, θα το κάνω μέρα μεσημέρι, στο γραφείο του υπευθύνου που θα με καλέσει να μιλήσουμε. Δε θα κρυφτώ, δε θα πάω με περούκα, ούτε με γυαλιά, ούτε με καμπαρτίνα, ούτε με εφημερίδα με τρύπες, ούτε με καπέλο, ούτε με τίποτα…»

blogger templates 3 columns | Make Money Online