Πέμπτη 9 Ιουλίου 2009

Η Τζούλια στο νέο τεύχος του Down Town !!!


Η Τζούλια φωτογραφίζεται (ξανά) γυμνή και εξηγεί
πώς βλέπει τη ζωή με το δικό της τρόπο... Κάτι θα ξέρει.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Πόσο συχνά ταξιδεύεις;

Όσο το απαιτούν οι περιστάσεις! Τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Για τα μακρινά ταξίδια προτιμώ το αεροπλάνο, για τις μικρότερες αποστάσεις το τζιπ μου.

Τι περιέχει συνήθως η βαλίτσα σου;

Ολοκαίνουρια strings όλων των σχεδίων και χρωμάτων, παπούτσια, φτηνά μπλουζάκια και σορτς, για να τα πετάξω στην επιστροφή.

Πηγαίνεις στο κομμωτήριο πριν από κάθε ταξίδι;

Δεν ταξιδεύω ποτέ μου με ίσιωμα κομμωτηρίου στο φρεσκοαχνιστό πλατινέ μαλλί μου, γιατί θεωρώ αδιανόητο να βάλω σε τόσα έξοδα τη μανιακή αντίζηλό μου, η οποία αντιγράφει ακόμα και την αναπνοή μου!

Θα γινόσουν αεροσυνοδός;

Μόνο για να ρωτήσω επιβάτες της πρώτης θέσης: «Coffee, tee or me?» (Η Τζούλια έχει τρελά κέφια).

Ποια είναι τα σχέδιά σου για το φετινό χειμώνα;

Να τραγουδήσω σε μεγάλη πίστα, να κυκλοφορήσω ένα νέο CD με τραγούδια μου και να κάνω τηλεόραση. Εννοώ να παρουσιάσω μια καθημερινή τηλεοπτική εκπομπή.

Δεν σε αποθαρρύνει το γεγονός ότι στον ΑΝΤ1 η εκπομπή σου κόπηκε πριν καλά καλά ξεκινήσει;

Καθόλου! Νομίζω ότι είμαι ένα συμπαθητικό, φρέσκο κορίτσι και με την επιμονή που έχω θα πετύχω!

Ποια τηλεοπτική πόρτα χτυπάς;

Της ΕΡΤ και ενός άλλου μεγάλου ιδιωτικού καναλιού. Βέβαια χτυπάνε κάποιοι και τη δική μου πόρτα...

Θα έκανες οποιαδήποτε υποχώρηση για να κατακτήσεις την πολυπόθητη θέση της παρουσιάστριας;

Θα έκανα το παν για να πετύχω!

Θα έλεγες κι εσύ τον καιρό με σέξι πόζες και νάζι;

Θα έλεγα και τα άπαντα του Ελύτη και επ' ευκαιρίας σας αποκαλύπτω ότι γράφω το πρώτο μου βιβλίο...

Με τι θέμα;

Είναι το ιδανικό εγχειρίδιο για να πετύχουν οι γυναίκες τον τέλειο οργασμό. Απενοχοποιώ τις καταπιεσμένες γυναίκες από τα συμπλέγματα που τις βαραίνουν και τις οδηγώ στην υπέρτατη ηδονή! Και θα φωτογραφη¬θώ όπως δεν με έχετε ξαναδεί...

Τι δεν θα έκανες ποτέ στη ζωή σου;

Έκτρωση...

Και τι άλλο;

Έναν φτωχό πλην τίμιο γάμο! Προτιμώ το γάμο με έναν κροίσο, ακόμα και αμφιβόλου ηθικής.

Σου εύχομαι να τον βρεις σύντομα.

Ευχαριστώ. Ένας κροίσος, άλλωστε, μου αξίζει...


Περισσότερα στο DownTown που κυκλοφορεί.

blogger templates 3 columns | Make Money Online