Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Η Καλομοίρα στο Gala με την Μαρία Σταματέρη !!!


Το «Gala» και η Μαρία Σταματέρη φιλοξενούν αυτή την Κυριακή 15/2 την γλυκιά Καλομοίρα, που απαντάει με τον ξεχωριστό και αυθόρμητο τρόπο της.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Η Καλομοίρα, που αυτή την εποχή παρουσιάζει τηλεπαιχνίδι στον Alpha, διηγείται την εμπειρία που έζησε στο Τόκιο για τις ανάγκες της εκπομπής. Μέσα από τη δική της ματιά μας μεταφέρει σε έναν κόσμο διαφορετικό, λέγοντας χαρακτηριστικά:

- «Όταν ήμουν στο Τόκιο είχα την αίσθηση ότι ήμουν σε άλλο πλανήτη. Από τους ανθρώπους, μέχρι τα κτίρια και τα μαγαζιά, όλα είναι μοναδικά».

Για την Eurovision και τη γεύση που της άφησε η όλη διαδικασία γυρνάει τον χρόνο πίσω και αναπολεί τις στιγμές που έζησε και την τιμή που ένιωσε όταν της ανακοίνωσαν ότι θα εκπροσωπήσει την χώρα μας στο διαγωνισμό.

Σε ερώτηση της Μαρίας Σταματέρη αν θα πήγαινε ξανά απαντά:

- «Είναι τιμή να πας στην Eurovision. Νομίζω ότι αν είχα ένα σωστό τραγούδι και το ένιωθα όπως το «My secret combination» φυσικά και θα ξαναπήγαινα. Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχηθώ στον Σάκη καλή επιτυχία για φέτος και να μας φέρει την πρωτιά».

Για την ξαφνική φυγή της από την Ελλάδα, τα συναισθήματα που ένιωσε και τους λόγους που την ώθησαν να πάρει αυτή την απόφαση σε μια περίοδο της ζωής της, που ήταν περιζήτητη, εμφανίζεται πικραμένη.

Εξηγεί με κάθε λεπτομέρεια πως βίωσε εκείνες τις στιγμές, ενώ δεν διστάζει να πει ότι κι εκείνη από την πλευρά της έκανε λάθη.

- «Από δω και πέρα θα κάνω αυτό που μου λέει η καρδιά μου και θα έχω στο πλευρό μου ανθρώπους που αγαπώ».

Περιγράψει στην εκπομπή με κάθε λεπτομέρεια την πρόταση γάμου που της έκανε ο αγαπημένος της Γιώργος, καθώς και τις ετοιμασίες του γάμου της:

- «Αρραβωνιάστηκα και είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη που έκανα αυτό το καινούργιο βήμα στη ζωή μου. Μ’ αρέσει πάρα πολύ να λέω σε όλους «από δω ο αρραβωνιαστικός μου».



Η Καλομοίρα μιλάει για τα παιδικά της χρόνια τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα – στο χωριό της στην Πελοπόννησο - καθώς και για την οικογένειά της, που τόσο πολύ αγαπά.


GALA
Κυριακή 15/2 στις 22:45
Στο Star

blogger templates 3 columns | Make Money Online