Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Χαζομαμά η Σοφία Μουτίδου !!!

Τις πιο ευτυχισμένες μέρες της ζωής της ζει η Σοφία Μουτίδου. Στις 11 το πρωί της Παρασκευής, η συμπαρουσιάστρια του Γρηγόρη Αρναούτογλου έφερε στον κόσμο με καισαρική τομή, στο μαιευτήριο Μητέρα, ένα υγιέστατο κοριτσάκι βάρους 3.300 γρ.

Διαβάστε Περισσότερα στο Read More


Η ίδια, μάλιστα, έχει δηλώσει ότι θέλει να επιστρέψει το συντομότερο στην εκπομπή. Ιδιαίτερα συγκινημένος ήταν σήμερα και ο Γρηγόρης, όταν έμαθε τα ευχάριστα στον αέρα του Όμορφου Κόσμου, αφού ο Θεσσαλονικιός σύζυγος της Σοφίας είναι ένας από τους καλύτερούς του φίλους.

Η Σοφία είχε παραδεχτεί στο ΟΚ! πως φοβόταν τη στιγμή που θα έπιανε για πρώτη φορά στα χέρια της το μωρό της: "Μου έχουν πει ότι το ακουμπάνε στο στέρνο σου και ότι ακούει την καρδιά σου και την αναγνωρίζει, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο όλο αυτό. Μη νομίζεις πως, επειδή είμαι γυναίκα, είμαι εξοικειωμένη κιόλας. Είναι τόσο πρωτόγνωρα όλα αυτά για μένα. Πιστεύω ότι θα είμαι χαζομαμά. Θα χάσω τελείως την μπάλα".

Η μικρή θα πάρει το όνομα Δήμητρα, αφού, όπως λέει η Σοφία, ήθελε "ένα όνομα που θα είναι χριστιανικό και ταυτόχρονα αρχαιοελληνικό".

Πηγή: Yupi

blogger templates 3 columns | Make Money Online